wasmachine boven of beneden

@ Noor: hier draait de wasmachine haast elke dag

@knollie1 wrote:

@ Noor: hier draait de wasmachine haast elke dag




hier idem… en wasjes meenemen in een loopje… het zijn hier altijd tot de nok toe volle (of eigenlijk voller dan dat :mrgreen: ) wasmanden.



Berging is hier trouwens geen optie… die is zo al te klein, daar past geen wasmachine meer bij, dus ook geen droogruimte daar… zou ik alsnog met slecht weer naar zolder moeten, omdat wij dus geen droger hebben.



Voor ons is dit uiteindelijk gewoon de meest praktische plek de zolder… oh nee het meest praktische is een huiself die het voor je regelt tot net gevouwen/ gestreken stapeltjes in de kasten aan toe dan graag :thumbup: .

In mn oude huis stonden ze beide in de schuur, dus je snapt wat een gesjouw dat was met de manden pfffff!



In mn nieuwe huis (heerlijk!!!) staan ze boven in een ruimte wat voor de vorige bewoner een douche ruimte was, maar nu is dat speciaal voor wasmachine dus je snapt dat ik hardstikke blij ben met dat plekje boven!



Op de kleine kamer staat mn strijkgerei dus kan het gelijk strijken indien nodig en zo de kasten inleggen!!! :dance:

@Emma wrote:

hier staat hij in de gang, daar hebben we een ‘loze’ kast waar de wasmachine en droger precies in passen. Dit was door de vorige bewoners zo gemaakt.




erg handig idee vind ik dat nog steeds!


hier in de bijkeuken, de enige plek waar die past. Drogen doen we op zolder, dus de was gaat van de eerste etage naar beneden en dan naar zolder. dan weer naar beneden om te vouwen, dan weer naar de etage om in de kasten te doen. goed voor onze calorieën!

@mamaMarije wrote:

@knollie1 wrote:
@ Noor: hier draait de wasmachine haast elke dag




Voor ons is dit uiteindelijk gewoon de meest praktische plek de zolder… oh nee het meest praktische is een huiself die het voor je regelt tot net gevouwen/ gestreken stapeltjes in de kasten aan toe dan graag :thumbup: .




Ken je die was doen smiley op hyves? (hangt kleding aan een lijntje)

Tim ziet die smiley op mijn pc en zegt:

heeejh mam, die is handig, zo’n mannetje moesten wij ook hebben :mrgreen:

@Judith75 wrote:

@mamaMarije wrote:
@knollie1 wrote:
@ Noor: hier draait de wasmachine haast elke dag




Voor ons is dit uiteindelijk gewoon de meest praktische plek de zolder… oh nee het meest praktische is een huiself die het voor je regelt tot net gevouwen/ gestreken stapeltjes in de kasten aan toe dan graag :thumbup: .




Ken je die was doen smiley op hyves? (hangt kleding aan een lijntje)

Tim ziet die smiley op mijn pc en zegt:

heeejh mam, die is handig, zo’n mannetje moesten wij ook hebben :mrgreen:




Kan niks anders dan het met hem eens zijn :lol:

Onze wasmachine heeft een eigen kamer op zolder :lol:

Moet ie trouwens wel delen met de droger, strijkplank, ophangrek en de wasmanden.

Maar de muren zijn van dikkere geluidswerender blokken gemaakt en er zit een deur in die dicht kan, dus we hebben er geen last van. De andere 2 kamers op zolder zijn ook nog wel leeg (in 1 ervan staat nog een ophangrek)



Ik moet er eigenlijk niet aan denken om naar buiten te moeten om mijn was te moeten gaan doen als hij in de schuur zou staan :shifty: Zeker niet in de winter.

Hier staan wasmachine en droger in de kelder.

Heb daar ook genoeg plaats om de was te drogen en kan daar ook strijken. Als strijk ik ook regelmatig in de living. Maar strijkplank kan makkelijk blijven staan dus das ideaal.

Moet wel met de vuilewas naar onder en de schone was naar boven maar dat stoort eigenlijk niet.



En inderdaad geen last van het geluid. Want ik was altijd 's avonds en 's nachts.



groeten

Isle

Bij ons staan wasmachine en droger op de voorzolder en dat bevalt prima! We hebben ook een balkon op zolder en waslijnen hangen dus alles wat ik niet in de droger wil (of hoef bij droog weer) hang ik lekker buiten of binnen op. Verder staat het lekker allemaal uit het zicht. Strijken doe ik op de logeerkamer of beneden, net waar ik zin in heb en wat uitkomt.