Zo ik zit hier toch te balen.
Ik heb ooit eens een mand vol hele fijne houten knijpers gehad. Super dingen, alleen na jaren zijn die poreus aan het worden en ze breken af.
Vorige zomer heb ik bij de jumbo dingen gekocht van sorbo, maar die waren niet bestand tegen windkracht 2. Het waren ook plastic gevallen die als je er in kneep snel uit hun veer sprongen, en dan zijn ze voor mij kliko-rijp.
Nu heb ik dus in een nieuwe poging bij de hema een pakje gekocht. Ook plastic, want houten vind ik nergens. Ook ondingen… misschien dat een bloesje van mijn zoon windkracht 2 overleeft, maar mijn spijkerbroek (niet zo’n petit maatje) overleeft dat echt niet als het door het wassen zwaarder is.
Ik baal… wie o wie weet waar je fijne (liefst houten) wasknijpers kan kopen?
Blokker :thumbup: ! Ik zweer ook bij hout, plastic is drama!
Mijn laatste houten setje kwam bij Xenos vandaan. Maar meen dat de Kwantum ze ook heeft.
Idd plastic knijpers is totaal ruk!
Had hier ook plastic: vond Jayden erg leuk om los te halen! Dus ik ga ook lekker op zoek naar houten, veel fijner (en hopelijk minder interessant voor Jayden :mrgreen: )
Plastic glijdt! Manlief heeft ook maatje groot van kleding…en ik hang broeken graag aan 1 broekspijp op ivm de ruimtebesparing aan de lijn…dus hier ook hout!
Laatste gescoord ook bij de blokker al is dat ook al wel een jaartje geleden :?
kraaaaaak dat zijn mijn hersens … ik heb ergens nog een nieuw setje liggen als je ze niet kan vinden in de winkels wil ik je ze wel opsturen gebruik ze niet namelijk , het waait hier toch niet :mrgreen:
BLOKKER
die heb ik ook op 4 hoog van de flat blijven ze nog hangen :thumbup: erg fijne knijpers
action!
ik heb ze van de action en ze zijn :thumbup: :thumbup:
Zeeman en Wibra heeft ze ook weleens :mrgreen:
Oohh dan hebben jullie wel geluk. Dan had ik gewoon pech. Houten of plastic? Hier waren ze van plastic. Zal daar wel aan liggen dan. Ik hoor of lees hier dat dat toch niet goed is. Ik heb wel wat plastich wasknijpers maar die zijn wel goed. Maar ik heb de meerderheid hout.
de houten plastic is waardeloos (vind ik)
In het algemeen vind ik plastic dus ook waardeloos. Kanppen gauw. Ook bij dat ijzerdraad.
ik juist andersom, die houten van de action gaan heel snel van elkaar bij mij, en die van plastic, die heb ik zeker al twee jaar en nog super!
Goh hoe verschillend het kan zijn.
de beste stevige plastic knijpers vindt je bij Xenos (wit met pastelroze,blauwe en groene randjes)
believe me… i’v tried them all… 8) :mrgreen:
wow wat een reacties meiden. Bedankt!
Ik ga volgende week op knijperjacht… ik ga naar de stad en zoek bij de xenos en de blokker. Ik ga ze gewoon uit de verpakking halen om te voelen. Lekker brutaal maar dan krijg ik ook wat ik zoek lijkt me.
Bedankt iig…
soms denk ik wel eens dat vroeger alles degelijker was… lang leve de wegwerpmaatschappij… maar ach dat is een ander verhaal…
Ik heb geen wasknijpers :shifty:
houten hebben ze hier gewoon bij de supermarkt.