Wasdroogrek

Graag wil ik een droogrek erbij kopen. Ik heb er nu 1tje zoals de eerste afbeelding. Die vind ik wel prettig, maar kan ik nergens meer vinden :think:

Nu zag ik bij blokker een droogrek van Leifheit (zie afb 2). Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je dit rek makkelijk verplaatsen? Zeker met dit weer vind ik het prettig dat ik het rekje buiten kan zetten en bij regen snel weer naar binnen kan halen zonder mn was te hoeven afhalen. Hij moet dus goed verplaatsbaar zijn met was en al.

Wij hebben zo’n rek met drie etages boven elkaar. Het gaat niet heeeel makkelijk, maar ik trek m ook geregeld met was en al weer naar binnen. Voordeel is dat je er veeel was op kwijt kunt, nadeel niet veel jurken van mezelf, lange broeken van ons. Maar ach, merendeel is toch van de kinderen.

Zelfde als lune.

Daarbij heb ik nog een rekje die aan de deur hangt.

wij hangen alles en in de winter is dat dus grotendeels binnen door gebrek aan droogkracht buiten…

wij hebben 2 torentjes en 1 rekje over de reling voor de lange dingen.

Zo’n breed rek heb ik ooit gehad en dat vind ik persoonlijk niet echt praktisch.

In het vorige huis trok ik dat torentje ook gewoon van buiten naar binnen, hier niet aan de orde, buiten droog ik alles op de droogmolen.

ik heb destijds bij mijn ex die van de blokker gehad die van jou foto maar vond het een onding.

en na 1x omvallen was ie stuk plastic is niet zo stevig als metaal.

mijn andere wasrekken zijn al vaker om gegaan maar leven nog steeds.

ik heb nu ook een toren en een deurhanger voor aan de reling.

Ik heb deze… vind em prima, goed in te klappen enzo (kan geen betere foto vinden). Die eerste van jou, is die echt niet te krijgen? meende dat ik em zag bij de marskramer.

Ik heb exact dezelfde als die op foto 2, maar hij staat bij ons op de tweede verdieping. Ik sleep het nooit mee naar buiten en als het rek volhangt, lijkt hij me (omdat het nogal een groot breed ding is) nogal zwaar.

Het rek bevalt me verder uitstekend. Het ziet er nog net zo goed uit als 3 jaar geleden toen ik 'm had gekocht. Ik vind hem vrij stevig trouwens!

Ook vind ik dat sokkenophang-ding aan de zijkant erg handig.

Je kunt er in elk geval veel wasgoed op kwijt.

Hiervoor had ik zo’n torenmodel, maar dat ding begon na een paar keer buiten op mijn toenmalige balkon te hebben gestaan, zwaar te roesten en te schilferen.

de eerste bij ikea voor 4 euro top ding en de 2de soort van die bij ikea ook top ding

wij hebben een soort dezelfde als foto 2 en vind m fijn.

Toren gehad, vind ik niet ideaal… ook zoals die andere foto, maar kon er niet veel was op…

afbeelding twee heb ik. vindt het een top rek. super stabiel en degelijk.

Ik heb het 2e rek ook: super tevreden over :thumbup: ! Heel stabiel en makkelijk in te klappen!

Bedankt voor alle reacties!

Mereltje, die jij laat zien heb ik ook, maar die gebruiken we bijna niet en gaat nu dus ook weg…dat ding stort in als je hem probeert te verplaatsen :hand:

Ik vandaag toch het 2e rek gehaald :mrgreen: Had Blokkerbonnen voor mn verjaardag. Dat eerste rek stond er nu ook weer! Maar die van Leifheit heeft 10 mtr meer ophangruimte. Ben er tot nu erg tevreden over :thumbup:

En Marlia idd ik ben helemaal enthousiast over die sokkenophangfunctie! Die kleerhangers die je kunt vastklikken zijn trouwens ook top :thumbup:

ik heb een sokken octopus van ikea doet het ook super

(sorry ikea woont bijna in mijn tuin)

@T@nj@ wrote:

Nu zag ik bij blokker een droogrek van Leifheit (zie afb 2). Heeft iemand hier ervaring mee? Kun je dit rek makkelijk verplaatsen? Zeker met dit weer vind ik het prettig dat ik het rekje buiten kan zetten en bij regen snel weer naar binnen kan halen zonder mn was te hoeven afhalen. Hij moet dus goed verplaatsbaar zijn met was en al.

Ik vond die rek ideaal… Heerlijk ding! Helaas verkopen ze het idd niet meer bij de blokker maar bij mn ex heb ik er plezier mee gehad :thumbup:

die bovenste die jij hebt heb ik laatst bij de action gekocht :thumbup: alleen de pootjes zijn recht en niet gebogen.

de bovenste staat nu bij Blokker in de folder…