Wasco uit textiel, help...

Zojuist ontdekte ik bij het opendoen van mn droger, dat de binnenkant van de deur plus bijna al het beddegoed, ondergoed e.d. KNALBLAUW is, er lagen twee blauwe wascokrijtjes naast de droogtrommel…

:cry:

Wie heeft dè tip…

:shock: Owwww… wat erg… geen idee… Alles opnieuw wassen? Is het witte was? Dat wat chloor erbij of zo? Zal eens googlen of ik iets vind…

Ojeetje, houd je wel rekening ermee dat wasco vet is.

Ik heb echt geen tips voor je danogmaals met een eventuele voorwas op een intensief wasprogramma het nog een keertje te wassen zo heet mogelijk.

Althans zo zou ik het doen,( maar ik ben geen waswonder :shifty: )

Heb iets gehaald van HG… ben benieuwd… let you know…

Nee, het was mn was met rood oranje en roze… vooral beddegoed :doh:

Maar het is er dus niet uit met dat spul van HG, zelfs niet op 65graden… strijken op keukenpapier werkte ook niet…

Heb ooit iets soortgelijks gehad, bedenk ik me nu; Mayra had een stukje blauwe klei in de zak van een rokje laten zitten. In de was geweest en gestreken en TOEN zag ik het pas!!! :shock:

Tig keer gewassen maar het ging er maar niet uit op 40gr (heter kon ik het niet wassen dan zou het krimpen) Uiteindelijk is het het er zo goed als uitgegaan met dat spul van de Wibra, Dasty geloof ik. Die spray erop ge daan en daarna mee gewassen net zo lang tot de vlek bijna niet meer te zien was.

Misschien heb je hier nog iets aan? :slight_smile:

Thanks, ik ga het zeker proberen… vind het zoooo’n zonde