met het behang van de slaapkamer. Keurig alles afgestoken, met spons de laatste restjes nog ingeweekt en eraf gepield, elke oneffenheid die ik tegen kwam weggeplamuurd, lekker laten drogen, behang klaargelegd, plaksel gepakt, emmer en alles klaargelegd, behangtafel in elkaar geramd (oud gammel ding), kan ik dus nergens een lijmkwast vinden.
En een blokkwast heb ik dus ook niet meer. Aangezien het hier nu met bakken uit de hemel komt heb ik ook geen zin om met drie kinderen naar de gamma, karwei, praxis of kwantum te fietsen (zitten hier allemaal in de buurt) en de buuf waar ik wel eens wast van leen ligt heerlijk in de Griekse zon.
Grrr en nu baal ik want ik heb het nu in mijn kop gehaald en wil het nu doen. Misschien dat ik anders maar de voordeur ga schuren en schilderen, als we tenminste nog wel een kwast hebben. :evil:
Hopelijk wordt het dan snel weer droog… slaapkamer zonder behang is ook niets :hug: .
Balen zeg!
Dan meet je hoelang de schuine muur is, knip je de banen alvast op lengte ( met 3 cm speling, maar dat zul je wel weten ). Je meet de breedte van de schuine muur en knipt dan dat aantal banen op je gemeten lengte. En dan de andere muren. Hoef je strakjes alleen nog maar te pappen en plakken.
Je zou ook nog een schone afwasborstel kunnen gebruiken
@Joy wrote:
Je zou ook nog een schone afwasborstel kunnen gebruiken![]()
Ahah…Dat wilde ik net zeggen. Nou ja…ik wilde gewoon afwas borstel zeggen. Schoon of niet. :lol:
Ik heb het weleens met de stoffer gedaan :oops: ( van stoffer en blik plastic variant )
Ja hier ook ooit een oude afwasborstel en stoffer gebruikt toen ik eens vergeten was een kwast te kopen :lol:
Ging heel goed hoor!
Heel veel succes Marloes vandaag met behangen!
Kan je het ook bij komen doen? :lol: Ik kan er de zin gewoon voor maken :lol:
Mijn moeder, de behang expert hier, gebruikt altijd een afwasborstel!
Wij zijn gister ook bij de Gamma enzo geweest (wij in A.ssen) geen vader achter een kindje aan zien rennen, maar had het ook te druk met achter die van mij aan te rennen (en weet ook niet of jullie in A.ssen wonen haha) !
Succes met behangen!
Ik heb net de jongste op bed liggen. En nu is het droog. Zal je altijd zien.
ik heb mijn man gebeld en die neemt een lijmkwast voor me mee als hij uit zijn werk naar huis toe rijdt. Ik zit te denken of ik vast wat banen op maat zal knippen, maar het is een schuine muur waar ik eerst mee aan de slag moet.
Haha met de stoffer had ik ook bedacht maar die is van hout met van die stugge haren, daarmee trek ik het behang aan gort. En de afwasborstel had ik net weggedaan omdat ik daar een macaronisauspan mee had schoongeboent en de kwast niet schoon meer wilde worden.
Maar gisteren is mijn man met de jongste even naar de gamma gereden en heeft daar een kwast gekocht. Ik had nog een kortingsbon dus hij was 89 cent kwijt en een kilo zweet van het achter Stijn aan rennen die de gamma echt een geweldige verstopwinkel vind! :mrgreen:
Enfin, ben ik weinig online, dan komt het omdat ik aan het behangen ben. (had gisteren meer zin maar ja moet gebeuren he)
haha ja wij wonen in Assen. Er zitten drie bouwmarkten en een kwantum in onze wijk dus dat is makkelijk, maar ik had nog een kortingsbon voor de gamma dus daar moest hij van mij eerst maar kijken.
heb er nu vijf banen tegenaan zitten. Erg lastig, die schuine wand vooral een baan met hoek. Ach, het schuine is nu klaar dus verder met het rechte stuk. Daarna de kledingkast van zijn plek zien te krijgen en dan daarachter behang afhalen. Dan nog ff vullen en kan ik weer verder.
Nu ik eenmaal bezig ben is het wel lekker hoor, maar ik had dorst en de jongens zijn uitgespeeld dus ff pauze. Heb intussen youtube met kabouterdans en zo opstaan kunnen ze ff dansen.