Was dit nou een menstruatie of niet na curretage?

Hoi,

Ik stel mijn vraag maar even aan jullie, want ik weet niet aan wie anders

Op 13 mei heb ik een ma gehad en gelijk die dag een curretage.

Ik was 9 weken zwanger en het hartje is gestopt met 6 weken en 5 dagen helaas ( 2 dagen ervoor hebben we het hartje nog zien kloppen ).

Ik had 27 mei nog een positieve test.

13 juni ineens 1 druppeltje bloed met slijm na het plassen met afvegen.

Daarna niks. Maandag kreeg ik ineens lichtrood/roze bloed met veel afscheiding op mijn wc papiertje en 3 kleine spetjes in mijn urine.

Ik dacht dus dat mijn menstruatie eraan zou komen, alhoewel ik dan rond 4/5 juni al een eisprong gehad zou moeten hebben ( van ei tot menstruatie is bij mij ongeveer 12 dagen ). En ik heb geen buikpijn ofzo.

Maar nu is alles dus weg, ik heb alleen maar afscheiding, verder geen bloed of iets.

Moet ik dit nu als mijn menstruatie rekenen?

Weten jullie of een menstruatie na een curretage zo kort en weinig kan zijn?

Bij mijn normale cyclus zou ik vandaag zeker ongesteld moeten zijn.

En ik heb wel pas geleden eisprongachtige symptomen gehad, zoals buikpijn, meer afscheiding en zeer pijnlijke borsten die donkerder werden. Dit heb ik normaal gesproken altijd rond mijn eisprong, alleen heb ik normaal ook buikpijn van mijn eisprong tot mijn menstruatie en dat heb ik nu niet.

Ik ben echt nergens meer zeker van

Alvast bedankt voor de reactie.

Groetjes Chico.

Moeilijk te zeggen. Een cyclus na een mk/ma kan even helemaal ontregeld zijn, maar dat is voor iedereen anders. Mijn cyclus was na de mk meteen weer op gang, maar ik was ook nog maar 5 weken zwanger. Als het bloedverlies heel weinig is, dan is er natuurlijk ook nog een kans dat je weer zwanger bent… Ik hoop het voor je :pray:

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Het was echt heel weinig, eerst een paar miniscule spetjes en alleen verder 1 keer op mijn wc papiertje.

Verder had ik ook geen menstruatie klachten. Nog steeds is er niks trouwens.

Bij mijn zoontje heb ik een innestelingsbloeding gehad en dat was ook alleen op het wc papiertje en daarna had ik nog 1,5 week oud bloedverlies.

Ik ga nu maar voor mezelf en mijn man ook hopen dat het weer een innestelingsbloeding was.

Denk dat ik morgen eens ga testen, of zal ik nog wachten :think:

Bij mijn zoontje had ik 6 dagen na de innesteling positief getest, 12 dagen na mijn eisprong ( de lf is bij mij zo’n 12 dagen, maar misschien is dat nu ook wel weer anders :eh: ).

Nou ja, ik ga eerst maar eens voetbal kijken, haha :wink:

Groetjes Chico.