was dit een mk?

hey, wij zijn al eventjes aan het proberen om terug zwanger te worden… ik moest normaal gezien dit weekend mijn maandstonden krijgen, maar begin deze week werd ik misselijk en kwam er vocht uit mijn borsten… ik dacht dat het deze maand wel raak kon zijn, alhoewel ik eraan twijfel dat deze dingen zooo vroeg kunnen voorkomen… maar dinsdagavond kreeg ik dus bloedingen, heel fel… op dag 23… nog vroeger dus dan al een korte cyclus van 25d… kan dit een mk geweest zijn? of gewoon mijn maandstonden…ben nog steeds misselijk… mijn borsten lekken ook nog steeds… heeft het zin om het te weten…

He jak wat een onzekerheid. Ik vrees dat alleen een test je wat meer duidelijkheid kan brengen. Het kan (maar zeldzaam) een innestelingsbloeding zijn. Dat er een embryootje toevallig een adertje heeft geraakt. Als je geen krampen oid bij je bloeding hebt iig. Maar het kan ook zijn dat je lijf ergens door van slag is, je luteale fase hoort minstens 10 dagen te zijn nl en ik weet niet of jij je eisprong hebt gevoeld? Of het zin heeft om te weten is iets wat alleen jijzelf kunt bepalen. Wil je een test doen of wil je wachten tot je een maand verder bent en je ‘gewone’ cyclus afwachten om te kijken of ze wegblijven.

En soms doet je lichaam rare dingen en kan je ineens eerder je menstruatie krijgen. :wall:

Succes en hopelijk heb je snel weer een heel positieve test in je handen! :-*

Ik heb bij beide zwangerschappen een aantal dagen voordat ik mijn NOD moest hebben, bloed verloren en ook misselijk.

Zie mijn banners als resultaat.

Ik zou testen wanneer je je menstruatie moest hebben en duim heel hard voor je dat je zwanger bent. :pray:

Bedankt voor de reacties :-*

heb vandaag toch maar een test gedaan, omdat de misselijkheid blijft… maar negatief… dan ben ik daar toch al zeker van… als het nu nog een paar dagen aanhoudt ga ik toch eens langs huisarts om mijn waarden te controleren, want als het weer een mk was geweest kunnen de symptomen er nog zijn … :?