Ik weet niet, of ik hier in het goede topic zit, maar zoniet, dan wordt het vast en zeker naar de juiste verplaatst :thumbup:
Ik heb een warmhoudbordje van de HEMA. Ik heb er ook een van de Prenatal. Die van de Prenatal kan ik gewoon van elkaar afhalen, maar die van de HEMA is met geen mogelijkheid los te krijgen…ben ik zo’n slapjanus, of zitten de delen gewoon op elkaar gelijmd?? :think:
Ik vind het zelf namelijk niet zo prettig, dat het waterreservoir niet helemaal kan uitdrogen ivm schimmels enzo…
HELLUP, wie weet dit?? 8)
:-*
Ik heb ook een warmhoud bordje van de H. (een blauwe, met oranje dopje)
En daar kan ik het bovenste wel bordje aftrekken…
Ik laat het mijn man altijd doen :mrgreen:
Krijg het zelf ook met geen mogelijkheid voor elkaar…
Ja, ik heb ook de blauw met oranje…hij kan er dus gewoon af :roll:
Okee, niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.
Ga het bordje maar eens met grof geweld te lijf :twisted:
THX meiden :-*
Hee wat handig zeg…een warmhoudbordje!
Ik heb het hier -buitenland- nog nooit gezien!
Zo hoor je nog 'ns wat :mrgreen:
Leeft het bordje nog Sammetje?
Ik heb er ook 1, maar kreeg hem ook met geen mogelijkheid van elkaar. Dacht dus eigenlijk dat dat zo hoorde :oops:
Ik wist niet dat ze van elkaar af moesten kunnen. Ik zal het meteen eens proberen. Ik laat het water er altijd uit via het dopje en dan laat ik het dopje eraf.
Het kan niet van elkaar volgens mij. Ik kan nou ook niet echt zeggen dat het is vastgelijmd, want dat is volgens mij ook niet het geval. Maar ik breek bijna mijn nagels erop.
@jewel wrote:
Hee wat handig zeg…een warmhoudbordje!
Ik heb het hier -buitenland- nog nooit gezien!
Zo hoor je nog 'ns wat :mrgreen:
Leeft het bordje nog Sammetje?
Ik hem hem er nog steeds niet af…maar even aan Michael vragen, als hij weer thuis is… :roll:
@sensje wrote:
Het kan niet van elkaar volgens mij. Ik kan nou ook niet echt zeggen dat het is vastgelijmd, want dat is volgens mij ook niet het geval. Maar ik breek bijna mijn nagels erop.
Ja, ik dus ook :?
Hahaha wat een gedoe zeg!
Ik heb er ook zo één. Soms is de dop idd moeilijk los te krijgen. Gewoon ff een theedoek o.i.d. pakken en kracht zetten. Of je hubbie om hulp vragen .