Warme douche....

Ja er was al eens een mooi topic over maar kan het even niet vinden (en te druk nog)…dus maar even zo.

KPN en onze internetprovider hebben echt super gewerkt!

Binnen een paar uurtjes en vooral vlekkeloos onze telefonie en internetaansluiting verhuist!

Het is bijna ongelofeloos hoe goed dat allemaal is gegaan als je soms de horrorverhalen leest. Dus alletwee mogen ze wat mij/ons betreft heerlijk onder de warme douche :mrgreen: :thumbup:

wat heerlijk voor jullie :thumbup: scheelt een hoop gestress.

zouden ze het ooit leren dan :mrgreen: bij de meeste gaat het gigafout die ik ken.

lekker hoor … :thumbup: :thumbup:



en tja normaal is het meestal een crime ja …



zelfs als je alleen al overstapt op een wat snellere verbinding … hebben wij hier gehad en we zaten gelijk 2 weken zonder inet en foon …

ze hebebn wel extra kosten voor gebruik mob. telefoon vergoed!!! (tele2)



liefs miranda :vlinder:

:dance: Dat is fijn :dance:

dasd lekker zeg!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Dusuh nu weer meer Rhi ok KoK :mrgreen:

Zooooo, dan heb je echt mazzel gehad! Wij zijn in september verhuisd en hebben vier maanden zonder internet en telefoon gezeten. En wij zitten ook bij KPN, het bekende InternetPlusBellen…



Groetjes,

Jippie

O wat goed!! Wij gaan namelijk verhuizen en heb ze ook gebeld en zo. Maar het kan dus wel…

Spannend hoor!!! :eh:

Had je internetplusbellen en het is in een keer geregeld! :shock: ONVOORSTELBAAR :shock: maar wel lekker voor jullie. :dance:

Hee goed zeg!

Dat andere topic was van mij :smiley: Kon het ook niet zo snel vinden… :think:



Ik had vanmorgen een koude douche voor Appie H. Grr. Maar ik wil het er NIET meer over hebben… :evil: :mrgreen: :mrgreen: