Hoi allemaal,
Ik heb het andere topic gezien over de warmte, maar ik wil jullie een vraag stellen dat specifiek gaat over inbakeren met dit warme weer.
Wij bakeren ons dochtertje van 5 weken normaal gesproken in, omdat ze enorm beweeglijk is in bed en daardoor niet in slaap valt. Sinds het zo warm is, doen we dat in een laken, omdat de andere doeken te warm zijn. Maar gisteravond was het 26 graden boven en dat leek ons dus veel te warm om te gaan inbakeren. Maar nu hebben we de hele nacht niet geslapen. Onze dochter niet en mijn man en ik ook niet. In haar eigen bedje was ze constant aan het huilen. Het grootste gedeelte van de nacht heeft ze bij ons in bed gelegen. Maar ja… dan slaap je zelf dus niet.
Nou weet ik even niet wat ik hiermee moet, want het blijft de komende tijd nog wel warm. Ik hoop zo dat iemand tips voor me heeft!
in een pamper in een hydrofielluier??
die is lekker van katoen en neemt het vocht lekker op! ze is vijf weken, dus ik denk nog niet sterkt genoeg om zich eruit te worstelen! teminste… wij gebruikten met drie maand met warme dagen ook wel een hydrofielluier!
Wij hebben ook hetzelfde probleem op 't moment, en timo is twee weken. Hij krijgt het ook echt voor elkaar om zich helemaal uit de doek te worstelen als ie t warm heeft. Ben benieuwd naar tips!
dit probleem hebben wij ook…ons dochterje is ook 5 weken en maakt zichzelf altijd wakker met dr armen handen…
Nou hebben we gisteren geprobeerd met sokjes aan dr handen…en echt waar ze heeft de hele avond/nacht geslapen!! Wist niet wat me over kwam!! Ik ga dit natuurlijk vanavond weer proberen…
dus wie weet werkt dat…
Oh fijn, dat ga ik dus ook proberen!
Marjan, wij hebben hetzelfde probleem. Alleen is Lars al 5 maand en enorm sterk dus wij ontkomen er niet aan om hem gewoon in te bakeren. Probeer het bij jullie dochter eerst eens met een hydrofiele luier. Verder een dun lakentje over en het kamertje voor de slaapjes aan koelen met een airco? Die natuurlijk wel weer uit moet als je haar daar te slapen legt. Succes!