warm middag of avond

hallo

ik wil jullie mening het warm eten geven jullie dat s’avond of tussen de middag. hoe deze vraag.

mijn vriend kwam er laatst mee het blijkt dat hij dat ook heeft gehad mijn schoonmoeder zei het ook.

nu heb ik het vandaag gedaan daan maar at dus echt niet veel ze slaapt smorgen ook niet. dus tja kan begrijpen dat ze heel moe is.

Warm eten geven wij Marit wanneer we zelf ook gaan eten…Dat is meestal zo rond 17.30…Ligt er ook maar net aan hoelaat ze wakker wordt na haar middag dut van 15.30…

toen ze nog wat jonger was deden we het eigenlijk altijd om 16.30

Lotte kreeg in het begin haar groentehap zo rond 14:00-15:00 in de middag. Was niet zo veel en kon op die manier voor het slapen gaan, 'savonds, gewoon haar fles aanhouden. Met een maand of 8 is ze met ons mee gaan eten (qua tijdstip)… althans… wij zijn ruim een uur vroeger gaan eten (aten altijd pas rond een uur of 8 :slight_smile: ). Nu eten we gezamelijk ergens tussen 6 en 7 de warme hap. Gewoon even kijken wat er het beste bij jullie eigen ritme past en niet iets doen omdat een ander het ook zo doet, of omdat het “vroeger” zo ging :slight_smile:

's Avonds, omdat ik ook dan warm eet. Doe wat voor jou het handigst is!

Hier om 17.00 :thumbup:

Ik geef het s’avonds, als ik zelf ook ga eten. Rond een uur of 6 dus.

Ik zou het op het tijdstip doen wanneer jullie zelf warm eten.

Als je kindje ouder word zal ze steeds meer met jullie mee gaan doen en als je dan al op ongeveer hetzelfde tijdstip zit met eten, kan dat makkelijker zijn in de overgang naar het echte mee-eten.