Warm hoofdje

Aukje heeft altijd zo’n warm hoofdje. Haar nekje en wangetjes zijn helemaal niet zo warm maar haar hoofdje gloeit soms echt! Ze heeft verder geen verhoging en is niet warm gekleed.

Is dit normaal? Ik kan het mij van Mats niet herinneren :think:

Heeft mijn dochtertje ook wel eens hoor. Dan denk ik… die heeft koorts en dan is het toch gewoon een normale temperatuur. Ik heb er nooit bij stil gestaan eigenlijk.

Fenne heeft het ook veel! Maargeen koorts, mevrouwtje heeft het gewoon heel snel wat warmer! Jinte daarentegen is een echte koukleum!

hier ook hoor! ze hebben het gwoon snel warm … warmte gaat er via het hoofdje uit zeggen ze toch :think:

Hier ook! Hoofdje voelt heel warm en wangetjes en nek zijn dan normale temperatuur.

Me meisje heeft dit ook, echter had mn ventje dit nooit :think: Hihi nooit over nagedacht :think:

mijn zoontje heeft t van baby af aan en nu 4 jaar later nog. Vooral op dagen dat hij druk gespeeld heeft. als hij dan in bed ligt, dan heeft hij echt bovenop zijn hoofd zo’n gloeihoofd en ook regelmatig zweethoofd.

Hoi,

Hier ook hetzelfde, mijn kleine meisje heeft ook elke keer een heel warm hoofdje, maar wangetjes en nekje voelen normaal, is normaal voor een baby.

Groetjes Shams

Mini heeft het hier ook! Blijf dan ook denken dat hij koort heeft of vooral met dit weer dat hij dat hij last heeft van de zon.