Warm en DUS moe?

Joost zegt sinds een paar weken wat vaker dat hij moe is, Hij wil dan ook wel gewoon naar bed terwijl het pas nét bedtijd is. (1900, dus da’s écht niet laat en hij slaapt ook nog smiddags))



En soms heeft ie dan echt nog niet zo heel veel gedaan,

Nou kan het natuurlijk zijn dat hij met moe gewoon lusteloos bedoelt of zoals vanmorgen, dat hij het niet leuk vond om weg te gaan bij opa en oma (toen zei hij ook dat hij moe was)., of misschien groeit hij momenteel hard of zo.



Ik dat nou iets in de ontwikkeling? herkent iemand dit? of Zouden ze gewoon sip worden van de hitte? Ik twijfel tussen "serieus in de gaten houden"of het gewoon als “peuterpraat” accepteren en me er neit druk om maken.

Die vraag stel ik me de laatste 2 dagen ook af omdat mijn dochter (die over 2 weken 2 word) de laatste dagen ook verschillende keren per dag zegt dat ze moe is en tegelijker tijd in haar oogjes wrijft :think:

Nu is ze wel verkouden maar niet suf en gewoon actief zoals anders, had ook op een site over de ontwikkeling gelezen dat ze pas rond de 3 jaar begrip hebben van moe,koud honger enz.

Dus ik lees even mee :slight_smile:

waarschijnlijk gewoon de warmte

Hier ook eentje die de hele dag door moe is. Ze komt 's morgens pas rond

10.00 uur uit haar bedje en wilt om 11.30 alweer naar bed omdat ze moe is… en dit gaat dus een paar keer op een dag zo.

Ze slaapt dan iets van een uurtje en daarna is ze weer max 1 1/2 uur

wakker om weer naar bed te gaan…



Zal dit echt door de warmte komen??

geen idee, maar ik vind het wel apart

hier niks van moeheid te merken eigenlijk :think: