Hallo,
even een vraagje uit nieuwsgierigheid:
vanaf wannere zijn jullie positiekleding gaan dragen bij de tweede zwangerschap? hoor zoveel verschillende verhalen, mara over het algemeen is de strekking volgens mij: veel eerder dan bij de eerste. Ben benieuwd!
Gr, tiene
Mijn buikje groeide bij mijn 2e keer veel sneller dus ja,ook veel sneller de zw.schaps kleding weer aan…
Bij de eerste met 20 weken, met deze zwangerschap al met 8 weken (iedereen zag het dus al voor de 12 weken, want ik kon mijn buik niet meer verbergen). Ik ben nu bijna 6 maanden zwanger en mijn buik ik net zo groot als 8 maanden bij de vorige.
Met een week of 6 bij nr 2 - bij nr 1 bij week of 8 maar ja ik doe ook aan grote buiken.
Ach het zal voor een ieder verschillend zijn - het gaat erom of je je gewone kleding nog past of dat die zw kleding toch een beter plan is.
Gewoon doen wat goed voelt.
Bij de eerste met 8 weken (ik was heel mager, had strakke broeken, dus dat paste al rap niet meer), bij de tweede pas met 16 weken (erg veel overgegeven, dus veel afgevallen), bij de derde met 7 weken, toen had ik al een enorme buik. Ben benieuwd wanneer ik nu mijn positiebroeken van zolder moet halen. :mrgreen:
Eerste wilde ik zelf niet voor de 12 weken positiekleren kopen. Dat is net goedgegaan want ik houd van broeken met een pietsie rek erin rond de taille. Bij deze zwangerschap (4e totaal) kon ik met 6 weekjes ong al niets meer aan van mijn eigen broeken. En nu met 15 weken een buik die ik bij de eerste rond de 20 ong had. :shifty:
bij de eerste met 25 weken en bij de tweede met 9 weken al :shock:
Bij de 1e rond 12 wkn en nu bij de 2e rond 8 weken.
groetjes Renate
bij de eerste met een week of 9… en nu…ws toch al eerder…denk het nog een 1,5 weekje te kunnen rekken…
zit al in mijn grootste broek :oops:
vooral s’avonds gaat het krap zitten
Bij de eerste ook al wel vrij snel maar nu :shock:
Ik doe het nog niet omdat dan iedereen het weet, maar ik heb nog maar 1 rok die echt lekker zit.
Je buik wordt ECHT veel sneller dikker.
Ik denk niet dat mijn buik dikker wordt dan bij de eerste, dat is toch weer wat anders denk ik.
Ik geloof (bij deze 2e zwangerschap) al met een week of 10-11.
Niet dat mijn buik zo dik was, maar het zat gewoon veel lekkerder
en vond het wel weer leuk al mijn ‘oude’ shirtjes, rokjes en broeken
uit de kast halen om er zo nu en dan als eens 1 aan te doen.
Bij de 1e had ik rond de 12 weken mijn eerste positiebroek aan.
Nu al vanaf 8 weken, maar heb ook al vanaf het begin dat ik onwijs groei en heb een beste buik inmiddels!!
Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik met 16 weken op zoek gegaan naar zwangerschapskleding (broeken althans). Nu ben ik bijna 22 weken en draag om en om m’n normale broek (wel met buikband of langer shirt en de knoop open) en een zwangerschapsbroek. M’n buik verschilt niet heel veel met de vorige keer, maar m’n normale broek zal wel anders zijn, dat 'ie nu nog wel zo’n beetje past. Geweldig is het niet, maar dat is mijn zwangerschapsbroek ook niet .
Groetjes,
Iris
huh week 18 geloof ik :think: en bij mijn eerste al in week 10 :shock: dus het gaat niet altijd op hoor.
Bij de eerste week 12 en bij deze al va week 7.
Bij alle twee pas toen ik ruim 6 maanden was.
anita
Bij de eerste rond de 12 weken en bij nummer twee met 7 weken.
@Mutti wrote:
Bij de eerste met 20 weken, met deze zwangerschap al met 8 weken (iedereen zag het dus al voor de 12 weken, want ik kon mijn buik niet meer verbergen). Ik ben nu bijna 6 maanden zwanger en mijn buik ik net zo groot als 8 maanden bij de vorige.
Voor mij geldt hetzelfde.
Mutti jij schiet dus ook alweer lekker op hè?
Bij de eerste bij mij was het na de 20 weken of rond de 20 weken had toen nog niet echt een buikje maar wou zo graag.
En nu heb ik nog steeds geen buikje ben benieuwd wanneer deze nu gaat groeien.
Bij de 1e heb ik eigenlijk geen positiekleding gedragen.
Wel wat buikbanden gehaald en voor de rest lage heupbroeken aan gehad en op eind joggingbroeken.
Nu de 2e zwangerschap ga ik dit weekend maar eens een broek kopen !
Dus dan is het precies met 24 weken.