Hallo,
Vanaf wanneer kun je zwangerschapskleding dragen?
Ik heb een paar weken terug grotere broeken gekocht, heb maat 40/42 aan, terwijl ik normaal 38 heb. Ik gebruik nu in de maat 40 broek ook al een week of 2/3 een knoopsvergroter. Maar ik merk dat deze ook al strak begint te zitten.
Ik vind zelf dat ik nog niet echt een grote buik heb, ben ook pas 12,5 week zwanger natuurlijk. Maar dat die broeken zo strak om m’n buik zitten voelt erg onplezierig. Dus vanaf wanneer kun je zwangerschapsbroeken gaan dragen? Is het wat overdreven als ik er nu al 1 ga aanpassen?
groetjes,
Christa
nee meid dat is helemaal niet raar je kan ze gaan dragen wanneer jij wilt en geloof me het zit zoveel fijner omdat je geen druk meer op je buik hebt.
Erzijn meiden die ze kopen als ze 8 weken zijn.
Maak je niet druk en ga lekker een zwangerschaps broek kopen !!!
:-*
je moet lekker zwanhgerschapskleding gaan kopen als je gewone kleding niet lekker meer zit. Voordeel daarvan is dat je het blijft dragen en als je een grotere maat dan normaal koopt ben je er straks uitgegroied en kan je het wegdoen, zonde!!!
Veel plezier met shoppen
Ik ben 11 weken zwanger en draag ook al een zwangerschapsbroek. Ik kreeg mijn spijkerbroeken niet meer dicht. En ik vind het nu ook veel fijner als het niet zo strak zit rond mijn buik. Gewoon kopen dus, bij de ene ga je het nu eenmaal eerder zien dan bij de ander.
Ik ben 26 weken zwanger en draag voor het eerst deze week een zwangerschapsspijkerbroek
Het zit echt heerlijk!
Zolang jij je er lekker bij voelt moet je het gewoon doen!
Je gaat ze dragen als je eigen kleding niet meer lekker zit
Gewoon kopen dus!
Ik draag ze nu al vanaf 7 weken, echt heerlijk!
Ik draag sinds kort af en toe een positiebroek, maar het is eigenlijk niet echt nodig, ik krijg mijn gewone spijkerbroeken nog dicht. Maar die hebben ook een lage taille.
Gewoon doen als je normale broeken niet meer lekker zitten!
Met yara had ik in week 24 mijn eerste zwangerschapsbroek aan.
Met Thije al in week 10.
Dus verschilt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg.
met donny weet ik t niet meer
nu rond de 10-12 weken
Gewoon doen! zit veel lekkerder.
Ik droeg ze bij mijn eerste zwangerschap rond de 15e week, nu al sinds de 10e week.
ik was net 9 weken toen ik de eerste broek kocht! En vanaf dat moment alleen nog positie broeken aan gehad, zit heerlijk!
Ik paste eigenlijk met 7 weken mijn halve kledingkast al niet meer. Toen ik met 8 weken de echo kreeg, was ik dolblij dat ik zwangerschapskleding kon gaan kopen. Ik wilde eerst weten of het echt allemaal goed was, en vanaf dat moment hebben we het ook aan iedereen verteld.
Dus vanaf week 8 heb ik al zwangerschapskleding aan.
Het enige wat ik gewoon in maat xl heb gekocht (heb normaal 38) was zo’n joggingbroek, omdat dat zo lekker zit. Verder koop ik liever niet grotere maten kleding, omdat ik er dan nooit meer iets aan heb.
Het verschilt enorm, bij de 1e hoefde ik pas met 20 weken zwangerschapskleding aan en nu heb ik het vanaf ong. 12 weken. Maar als je kleding niet meer lekker zit, gewoon die positiekleding aan doen hoor.
Ik droeg zwangerschapsbroeken toen ik ongeveer 12 weken zwanger was.
Het zat gewoon allemaal niet lekker meer en mijn buikje begon vrij snel te groeien.
ben ik dan zo extreem? :think: ik moest hem een dag na de test aan aan hebben…ik zwel onmiddelijk al op…dus met 4 weken had ik mijn zwangerschapsbroeken al aan…wat kan het mij nu schelen wanneer ik het doe…het gaat er om wat lekker voeld voor jou
Ik heb vandaag een heerlijke positiebroek gekocht bij de P**natal
Een mooie grijze, die ik ook aan kan naar mijn presentaties (ik heb een eigen bedrijf) met een lage, maar heel brede elastieken band. Hij zit heeeeeeeerlijk! Jullie hebben geen woord gelogen!!
En bijkomend pluspunt; ik voel me ook weer een stuk mooier in passende kleding, dus ik voel me nu helemaal beter dan vanmorgen Ga zeker verder snuffelen naar mooie positiekleding.
Bedankt meiden! :inlove:
Bij Dana had ik al vroeg zw.schapskleding aan, ik geloof al met een week of 12. Nu nog niet, mijn broeken passen nog, al krijg ik de knoop niet meer dicht. Maar een riem erover heen en niemand die het ziet. Maar het zal wel niet meer lang duren denk ik, want het knelt vooral aan het einde van de dag wel.
bij dave met 9 wk
deze keer met 6 wk…
zwel ook gelijk op :mrgreen:
met bijna 20 weken. heerlijk!!!