wanneer zwangerschapskleding en kan beugel bh kwaad?

Ik kon beugel bh’s niet dragen

Ik kreeg hiervan schaafwondjes onder mijn borsten en knijpblaartjes onder mijn armen. Ik heb nu gewoon een zwangerscahps bh zonder beugel en die ondersteund verbazingwekkend goed.

Bij de livera gehaald



Jekka

Hoi allemaal,

Even een vraagje…als ik nu 4 weken zwanger ben, en over 6 weken ga trouwen, dan ben in ongeveer 10 weken zwanger.

Zou mijn trouwjurk dan nog gewoon passen, of moet ik rekening houden dat deze me te eng wordt bij mij buik??? Ik ga trouwen op 15 juni a.s.



Jurk al uitgezocht en echt veel uitnemen zal niet meer makkelijk gaan.

Op 26 mei as. moet ik weer de jurk passen, ben benieuwd hoe hij dan zit.



Hoeveel kg kom je gemiddeld aan in de eerste 12 weken???

Iemand daar een idee van.



Groetjes Wilma32

in het begin zie je nog weinig en zullen je kleren nog niet te strak zitten, al kan het natuurlijk wel



je zou eigenlijk gewoon ff tussendoor moeten passen, en je moet wel vermelden dat je zwanger bent dan kan ze er enigzins nog rekening mee houden



gefeliciteerd met jullie huwelijk en ik hoop dat jullie dan met zijn 3 tjes trouwen :pray:

Hey hallo,



Hier nog even een berichtje van mij …

Ik ben nu 10 weken en heb idd ook van de week me eerste zwangerschaps broek gekocht , die spijker broeken die snellen echt onder aan me buik :cry:

heb ook idd wat stretch broeken echt heerlijk…

Ik dnek ook dat als je er aan toe bent en je broeken niet lekker meer zitten koop je t en dta maakt niet uit of je 8 of 20 weken zwanger bent denk ik



Liefs van ons

Ik heb toen ook snel (veel) zw-kleding gekocht maar dat kwam omdat in dec/januari overal uitverkoop was en ik het stom vond om dan 2-3 weken later meer geld voor hetzelfde uit te geven… :wink:



Ik heb toen 3 jurkjes, 3 broeken en 3 tops gekocht. Die draag ik nu ook nog. Intussen wel wat spullen erbij, maar in principe kun je met gewone kleding en zw-kleding genoeg mixen…

@Wilma32 wrote:

Hoi allemaal,

Even een vraagje…als ik nu 4 weken zwanger ben, en over 6 weken ga trouwen, dan ben in ongeveer 10 weken zwanger.

Zou mijn trouwjurk dan nog gewoon passen, of moet ik rekening houden dat deze me te eng wordt bij mij buik??? Ik ga trouwen op 15 juni a.s.



Jurk al uitgezocht en echt veel uitnemen zal niet meer makkelijk gaan.

Op 26 mei as. moet ik weer de jurk passen, ben benieuwd hoe hij dan zit.



Hoeveel kg kom je gemiddeld aan in de eerste 12 weken???

Iemand daar een idee van.



Groetjes Wilma32




Na het trouwen ben ik gelijk zwanger geraakt. Toen de jurk van de stomerij kwam, paste ik hem nog goed. Dit was toen ik 8 weken zwanger was. Tja, sowieso aangeven bij bruidszaak en de dag van tevoren de jurk passen. Vaak gaat je buik wat uitzetten op het einde van de dag, dus als je een avondfeest hebt, moet je daar wel rekening mee houden

Hoi,



Op 26 mei a.s. heb ik nog een afspraak staan om mijn trouwjurk nog een keer te passen. Dat is over 3 weken. Dan ben ik 7 weken zwanger, en 3 weken later trouwen we.



Misschien moet ik nog een keer extra passen, volgende week of zo, en dan meteen doorgeven dat ik zwanger ben.

Tenminste ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben.



Ik heb afgelopen zaterdag wel een test gedaan, heel licht 2e streepje.

Vandaag zit ik op mijn 36e cyclusdag, normaal had ik vorige week al ongi moeten zijn. Nu sinds mijn 34e cyclusdag heb ik last van een lichte bloeding, donkerrood/bruinig bloed, het is weinig, op wc-papier zie ik het wel, een tampon is zo goed als onnodig. Het is geen gewone menstruatie.



Door die bloeding twijfel ik gewoon of ik wel zwanger ben, we zijn namelijk al 22 maanden bezig. Heb vorig jaar 2 miskramen gehad, en daar ben ik nu bang voor. Dat het weer mis gaat.



Ik heb een beetje last van mijn buik, soms steekjes, krampjes, iets misselijk af en toe, meer honger dan normaal, iets vaker plassen, aders op borsten en borsten beetje gespannen, en als ik er op druk lijkt het een blauwe plek.



Ik heb met mijn vriend afgesproken om a.s. zaterdagochtend nogmaals een zwangerschapstest te doen, en te kijken wat daar uit komt.

Als die ook positief aangeeft, dan neem ik contact op met mijn gyneacoloog, want we zouden anders in juni gaan beginnen met vruchtbaarheidsbehandelingen.



Afgelopen februari heb ik een kijkoperatie met eileiders doorblazen gehad, en ik ben 2 maanden geleden gestopt met roken. Misschien dat deze beiden mijn kansen toch hebben vergroot.



Groetjes Wilma32

als ik het zo lees klinkt het toch echt dat je zwanger bent meid…en anders geef je toch gewoon aan dat er een grote kans is dat je zwanger bent… ga anders gewoon ff langs de HA met wat ochtendurine ofzo…

Hoi Missygirl,



Welke zwangerschapsverschijnselen heb jij momenteel??? Omdat jij misschien net een paar dagen langer zwanger bent dan ik.



Ik ben nu 1 week overtijd, dus 5 weken zwanger.



De lichte bloedingen blijven me onzeker maken, ben steeds bang dat de bloedingen erger worden en uiteindelijk een miskraam.



De kleur en patroon blijven hetzelfde, nu al 4 dagen. Donkerrood/bruinig en weinig. Een vlekje in onderbroek is mogelijk zonder tampon of maandverband, maar dat is ook alles eigenlijk.

Maar toch…die bloeding is eng.



Wel heb ik gespannen borsten, soms misselijkheid, sneller moe, af en toe last van buik, winderig, boeren, zuurbranden, meer honger.



Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit ook hebben, of hebben gehad en toch een goede zwangerschap is geweest.



Groetjes Wilma32

he meis… had ook al in het andere topic gereageerd… maar doe het hier ook ff…



echt verschijnselen heb ik niet… heel af en toe een beetje misselijk maar niet echt noemenswaardig…

gespannen borsten en erg gevoelig… heb al een cupmaat groter…

en een beetje ongikrampen maar dan minder dan tijdens de ongi…

en moe…



bloedverlies heb ik niet gehad… jah tijdens mijn NOD… bruin oud bloed maar alleen bij het af vegen…

het kan best zijn dat je baarmoedermond gesloten is en dat de restjes bloed die daarbij vrijkwamen nog uit je lichaam moet…

ik snap dat je onzeker bent maar laat je vooral niet gek maken… neem ff contact op met de HA of de VK en vertel je situatie en dan is er een hele grote kans dat zij je kunnen geruststellen… :hug: veel vrouwen hebben namelijk de eerst maanden van de zwangerschap wel licht bloedverlies…



en ik kan me helemaal voorstellen dat het eng is wat controleer zelf ook altijd als ik na de wc ga of er geen bloed ligt… :oops: :oops: :oops: ik hoop dat je genoeg weet en als je meer ween wil kom dan ff gezellig naar de december mama’s 2007 topic… bij 9 maanden mama’s… daar klets ik namelijk… :hug: