wanneer zw na curretage

ik heb vorige week een curretage gehad en vroeg me af wanneer jullie weer zw werden na een curretage of hoe jullie cyclus verliep na de curretage.

Hey meis,

die van mij ken je wel.

Ik ben de eerste keer eind mei vorig jaar gecuretteerd en ben toen in oktober weer zwanger geworden wat helaas weer mis was. Mijn cyclus was toen eigenlijk gelijk weer 28 dagen.

De laatste keer ben ik op 23 december gecuretteerd, na 5,5 weer ongesteld geworden en toen na ruim 2 weken weer een soort van menstruatie. Daarna niet meer ongesteld geworden en bleek toen zwanger. Vrij snel dus na de curettage.

Hoop dat jij ook snel weer terug zwanger mag worden :hug: :-*

dank je wel lieverd :hug:

ik ben in september gecuretteerd en er was nog een heleboel blijven zitten :wall:

nog 2x kijkoperatie gehad en hebben ze weefsel los geknipt.

toen 24 november de laatste keer was het schoon maar moets ik 1 ong afwachten.

toen pas 11 jan me eisprong en meteen raak :inlove:

zie banner

een hele dikke :hug: voor jou meid :hug:

geen ervaring hiermee, maar wil je wel een :hug: geven :-*

allereerst een hele dikke :hug:

(had het gelezen op het andere lijntje, stille mee-lezer)

Ik heb eind sept 2006 een heftige mk (ma) gehad en ben uiteindelijk gecuretteerd. Daarna ben ik 11 nov weer ongi geworden en :pray: daarna niet weer :mrgreen: Hieruit is Tycho gekomen! :inlove:

Ik hoop dat jij (ook) snel weer in blijde verwachting mag zijn! :pray:

3 maanden na mijn MA-curretage was ik zwanger van de jongste.

Hey meissie,

15-01 geopereerd/gecurreteerd en tot op heden nog niet zwanger, 3 nette cyclussen gehad…dus we houden moed!

We gaan gewoon allebei voor een feb/mrt beebje :-* !

Hoi Lotte,

ik heb 2 keer een ma gehad en ben 2 keer gecureteerd. Beide keren had ik na de curettage totaal geen bloedverlies en was ik na 6 weken weer ongesteld, maar wel véél minder dan ik gewend was. Het werd elke cyclus wel iets meer, nu is het weer redelijk normaal (5 dagen bloedverlies, ik was gewend 7). De duur van mijn cyclus is regelmatig met 32 dagen, dit was voor de miskramen onregelmatig, varierend van 32 tot 42 dagen. Ik ben wel iets afgevallen, ik denk dat ik daardoor weer regelmatiger ben geworden.

Na de 1e curettage was ik in de 3e cyclus opnieuw zwanger, dit liep helaas weer uit op een miskraam.

Nu zijn we alweer in de 5e cyclus na de 2e miskraam, tot op heden niet zwanger. We blijven hopen.

Veel sterkte met het verwerken van alles, ik zag dat je al meerdere miskramen hebt gehad. Is er wel eens onderzoek gedaan naar een oorzaak?

Wij hebben nog niets laten onderzoeken, gezien mij leeftijd (bijna 36) en het feit dat we al een gezonder dochter hebben, hebben we het nog maar op domme pech gehouden.

Groetjes, Ieke

Lotte,

Ik was 29 dagen na de curretage weer ongesteld.

daarna een cyclus van 25 dagen en de volgende ronde werd ik zwanger van ukje.

Hoop dat het weer snel raak is en blijft! :pray: :-* :-* :hug:

curretage in november; pas half januari weer ongesteld ( iets meer dan 6 weken ) Hele rommelige cyclus en ben toen pillen gaan slikken om cyclus op orde te krijgen ( teunisbloemolie ) half mei positieve test en bleek toen alsnog een langere cyclus gehad te hebben, was nl. bijna een week verder zwanger dan ik dacht.

In Juli 2008 curretage gehad in Slovenie (miskraam tijdens vakantie daar), ik was nog maar kort zwanger; 6 weken. Bloeding hield toen vrij lang aan, daarna gewone cyclus. Oktober was ik weer zwanger en nu heb ik een prachtige dochter van 10 maanden!

De eerste zwangerschap kwam spontaan nadat artsen ons hadden doorverwezen voor IVF, en dus kort daarna weer spontaan zwanger! Heel bijzonder dus!

Sterkte!

14 januari 2008 een curettage nadat op 2 januari een ma vastgesteld was.

10 maanden na de curettage ben ik bevallen van onze jongste!

Zo’n 5 week na de curettage heb ik mijn eisprong gehad.

Dus was wel wat later als normaal, maar hier wel direct met goed resultaat :inlove:

Sterkte!

ik heb na mijn curretage een week gevloeid en toen een week niks. nu heb ik al 2 dagen weer eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje bloedverlies. je kunt het geen menstruatie noemen. het is alleen maar bij het afvegen. herkennen jullie dit en is het normaal?