Zonnetje, fijn dat er gelijk actie ondernomen wordt. Ik ga hoogstwaarschijnlijk over twee weken ook met de HA bellen, ben benieuwd hoe er gereageerd wordt… :roll: Vind het wel spannend en raar ook om zo’n stap te (moeten) zetten.
Ik vind het ook heel spannend, had ook niet verwacht dat het zover zou moeten komen. Aan de ene kant ben ik nu opgelucht dat de afspraak staat, maar ben nu ook weer een beetje bang. Heb ooit een inwendig onderzoek gehad en ik vond het heeeeeeeel erg. Ja ik weet, nu denken jullie, je bent toch ook bevallen??? Dat is idd zo, maar ik was toen zo in trance dat ik niks erg vond.
Nou ja, we zien het allemaal wel. Het is iig voor een goed doel.
Oh ja, jij hebt natuurlijk al een dochter… Tja, kan me voorstellen dat je er dan toch min of meer vanuit gaat dat het nog wel een keer zal lukken. Voor ons is het nog afwachten of het uberhaupt een keer gaat lukken :eh:
Heb mijn eerste uitstrijkje gehad toen ik 30 werd, vond het niet fijn maar het viel eigenlijk wel mee. Dit jaar moet ik alweer voor de tweede keer… :roll:
Dat is dus ook het vreemde, omdat we al een dochter hebben zeggen ze dat het toch moet lukken en we zijn jong en gezonden we hoeven ons dus geen zorgen te maken, bla bla bla, nou…dat doe ik dus wel.
Bij jullie is het idd helemaal frustrerend.
Hoop dat het binnenkort toch wel raak is hoor!!!
Ach we zitten toch bij hetzelfde clupje dus we blijven op de hoogte.
Wie weet zitten we straks wel bij dezelfde maandmama’s.
In een ander topic hebben we een roze bus, die wordt in ieder geval sinds een paar dagen bestuurd en nu is het afwachten wie er nog meer aan boord gaan :mrgreen:
Ik denk nog niet dat ik deze maand in ga stappen, maar het zou nog wel kunnen…