wanneer wekken voor plassen

Sinds donderdag gaf Thijs zelf aan dat hij geen luier meer om wil in bed.

Dus eerst plassen voordat hij nu naar bed gaat.

Vrijdagnacht voor het eerst zonder luier naar bed, om 23.00 gekeken en toen was hij nog droog, niet laten plassen. Om 03.00 gekeken (ik was zelf wakker) en toen bleek hij in een natte broek te slapen dus snel bed verschoond en luier omgedaan.

Afgelopen nacht om 23.00 laten plassen op de pot in zijn kamer en vanmorgen had hij toch een natte broek.

Wat nu?

Nog even aankijken?

Nog een keer laten plassen? maar om hoe laat dan?

help!

Ik laat de luier hier nog gewoon om hoor.Blijkbaar is hij er nog niet aan toe om zonder luier te slapen.Ik zou hem eerst met luier laten en gewoon om 23.00 laten plassen en later nog een x.

Mariano is overdag goed zindelijk en als hij een middagdutje doet heeft hij geen luier om dit gaat vaak goed.Maar s’nachts lukt het nog niet,de laatste week gaat het wel steeds beter hij word wakker en dan zet ik hem op de wc.Hij is de volgende dag ook nog gewoon droog.Ze geven het op den duur zelf wel aan.

in het begin deed ik alissa om 12 uur als ik naar bed ga laten plassen en dan de 2de keer om 4 uur ongeveer laten plassen , en dat was snel niet meer nodig , een paar weken ging het zo goed, :thumbup: