wanneer weer...

de verwarming aan.



wij hebben een cv en de vloerverwarming.

de vloerverwarmin is nog uit.

maar de cv hebben we standaard op 21 graden staan in de woonkamer, dus af en toe slaat hij nu al aan.



Maar vanaf wanneer zouden jullie dan de vl.verwarming aan doen.

als je koude voetjes krijgt :stuck_out_tongue:

hier is het sochtends in de woonkamer 16,5… dus dan gaat hij wel even aan!

@romata wrote:

als je koude voetjes krijgt :stuck_out_tongue:






:lol:

aan! :shock: Bij mij gaan de ramen nog open omdat het te warm is in huis!

Woon dan ook in een flat, dus hoef voorlopig mijn verwarming niet aan te zetten :wink:

Nog niet maar ik heb het vandaag wel koud. Dus dikke sokken en een warmere trui aan. Die verwarming blijft nog wel even uit.

hier heeft de verwarming van de week wel een keer aangestaan in de avond…

ik zet liever de verwarming wat aan dan dat ik met een deken op de bank ga zitten. Dus dat de ergste kou uit huis is. OVerdag vaak druk genoeg bezig om het niet koud te hebben

hier een hoekwoning maar nog geen verwarming aan… vloerverwarming ook nog niet… maar loop overdag nog op de blote voeten… s’avonds trek ik sokjes aan…

Ik heb ook de achterdeur gewoon open…

nog niet aan gehad

gewoon wanneer het niet meer lekker voelt in huis.



hier is het gauw kil (de wind kan aan alle kanten langs ons huis) dus de verwarming slaat al gauw aan.

de verwarming is dus al een paar keer aangeslagen.



de vloerverwarming zit alleen in de keuken, maar die is nog niet weer aan gegaan.

heb hem net weer aan gezet :mrgreen:

wij hebben een nieuwe vloerverwarming, die moet je rustig aan opstoken voor je hem echt in gebruik kan nemen… dus daar zijn we maar mee begonnen want anders kan hij nietnormaal aan als het nodig is…

hier gewoon een trui aan en lekkere sloffen… :thumbup:

Vloerverwarming zet ik aan als ik mn sokken aan doe :mrgreen:



Geintje…Maar ik heb geen vloerverwarming, onder ons huis zitten garages dus ook nog koude lucht. Verwarming in huis staat standaard op 17,5. Doe eerder wat warmere kleren aan dan dat ding wat hoger :slight_smile:

hier staat ie standaard op 17 graden, dus dan zal hij wel aanschieten, maar nu dus nog niet

heb nog ramen en deuren open hoor!

(overdag dan, niet s avonds)<br /> <br /> Vindt de cv op 21 graden wel hoog hoor! ik vind een dekentje op de bank s avonds best gezellig. Zonde van de energie

Verleden week denk ik is hij even aan geweest. Was toen iets van een veertien graden buiten en veel wind en regen.

's Ochtends op de badkamer gaat hij ook wel even aan. :mrgreen:

22 nog hier (plat dak, paar dagen zon en het is hier warm, zelfs in de winter) dus nog even geen verwarming aan.

…Loopt naar de thermostaat om te kijken hoe koud het is :wink:



Het is nog helemaal niet koud :eh: Het is zelfs nog 21 graden hier!

Volgens mij staat hij nu op continue 16 graden, dus wanneer we het koud krijgen doen we de verwarming (programma) wel weer eens aan 8)



Overigens hier geen vloerverwarming (helaas). Echter voor warme voetjes kan ik eerst natuurlijk ook nog sokken aantrekken :mrgreen:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Gisteren de cv even aan gehad toen Jana in bad ging, want hier was t best fris, nu is ie weer uit :wink: