wanneer weer voor 1e x ongi?

de titel verraad de vraag al he :wink: :mrgreen:

van dave weet ik het niet meer…maar volgens mij duurde het toen best een tijdje eer ik ongi werd…

en nu ben ik ook nog niet ongi geweest…

dus ik vroeg me af…

hoelang duurde het bij jullie? en bij meerdere bevallingen… zat daar veel verschil tussen? (de 1e x ongi worden dan he…dat de bevallingen anders zijn snap ik :mrgreen: )

oh ik geef fv…kreeg dave ook

misschien ook handige info om te vermelden :mrgreen:

Ik werd bij Hieke na ruim 3 maanden weer ongi. Op de dag dat ik weer ging werken :shifty: Ik gaf geen bv.

Colle ik gaf bij Youri geen BV en was binnen 5 weken weer ongesteld.

En bij Annick geef ik wel BV en heb net mijn eerste ongi weer achter de rug :shock:

Bij Kaylee na 7 weken

Bij Jayden na 3 maanden

Ik na 4 weken…

ben nu 2 weken lang ongesteld geweest, pff wel heftig hoor, kreeg idd alles wat ik 9 maanden niet heb gehad nu dubbel volgens mij :roll:

Ben er nu eindelijk zo goed als af

ongeveer 6 weken na de bevalling werd ik voor de 1e keer ongi

Bij de eerste na ongeveer 6 maanden (gaf volledig bv)

Bij de tweeede na 2 1/2 maand (gaf toen ook volledig bv)

Bij de eerste na 6 weken (gaf fv), nu is het afwachten.

12 weken en een paar dagen…ik was net weer aan het werk :roll: . Lekker hoor, ieder half uur naar beneden sprinten omdat de boel doorlekte :wall: . Heb zelfs nog een dag kraamverband gebruikt…het leek wel of mijn lijf het een jaar opgespaard had :shock:

Oja, ik gaf (en geef nog steeds) FV

Bij de eerste na 8 maanden en nu nog niet (maar dat kan ook een andere oorzaak hebben :wink: :mrgreen: :shifty: )

:shifty: echt :shifty:

nog steeds niet… ik ben inmiddels al meer dan een jaar verder :cry: ik geef nog twee keer bv op een dag!

Bij de eerste was ik na de keizersnede en toch borstvoeding na een week al weer ongesteld.,

En nu bij Jana, heeft het 7 weken geduurd en toen ben ik 1 dag ongesteld geweest en sindsdien niet meer en ze krijgt fv. :think:

Bij de eerste alleen 8 weken gekolfd toen kwam het met 2.5 maand

En nu volledig borstvoeding (hoera ben zo trots) nog niet dus wacht rustig af.

Bij Jo, kwam het na 8 maanden…hij kreeg BV en FV.

Bij Eli pas weer met 11 maanden en 3 weken (met volledige BV) …precies 1 week voor zijn eerste verjaardag sloeg het weer in…ik heb het niet gemist…maar lang duurde het wel…geef overigens nog steeds BV.

na exact 9 maanden weer. heb 1 jaar bv gegeven.

Bij de eerste ben ik net voor dat ik begon met werken met de pil begonnen zodat ik mijn eerste menstruatie thuis had :think:

Bij de tweede (bijna 2 maanden oud) is het van zichzelf gekomen (nu) :shifty:

Bij beide overigens FV gegeven.

Gr. CLaudia

Hier na 7 weken weer, ik gaf flesvoeding.

3x borstvoeding.

Bij de eerste na 6 maanden,

bij de tweede na 7 maanden

en bij de derde na 5 maanden.

Bij Kian pas met 6 maanden, maar heb toen ook 5 maanden bv gegeven.

Met Esmée na 3 dagen al begonnen met fv en pas met 4 maanden weer voor het eerst ongesteld. Mijn lichaam heeft echt even nodig om weer op te starten.