wanneer weer ongesteld

Hallo,

Vroeg me af wanneer jullie weer ongesteld zijn geworden na de bevalling / BV

Eind mei ben ik bevallen en heb voll. BV gegegen tot de kleine 12 weken was. toen meteen.

Sindsdien nog niet ongesteld geworden…

Op zich lekker natuurlijk :wink:

Ben benieuwd.

gr, tiene

ik ben nog steeds niet ongi, heb wel elke maand de verschijnselen maar er komt niks uit, dus wel krampen, hoofdpijn, vreetbuien etc. volgens de gyn. is mijn hypofyse in slaap gevallen, nou ja, lekker laten slapen dan maar, vind het wel best, we hebben vier meiden en ons gezinnetje is compleet, ik hoef dus geen duidelijke cyclus meer te hebben. misschien wordt mijn hypoding weer eens wakker maar dat zien we dan wel :mrgreen:

Tsja, ik weet niet of je er iets aan hebt, aangezien ik slechts 10 dagen borstvoeding heb mogen geven.



Werd ongeveer 4 weken daarna, en dus ongeveer 6 weken na de bevalling voor het eerst weer ongesteld. Sindsdien ook direct weer regelmatig :slight_smile:

Ik heb 6 maanden (gedeeltelijk) borstvoeding kunnen geven. De maand erna werd ik ongesteld en gelijk weer regelmatig.

Hier 2 weken bv en ik werd 6 weken en 2 dgn na de bevalling ongesteld

Hey,

wat een verschil allemaal zeg…

voor mij nu dus al 7 weken na stop BV, dus had idd gedacht dat het wel op gang zou komen. wel zo af en toe buikpijn en dan denk ik: nu gaat t dan echt komen, maae nog steeds niet. bijna 4,5 maand is de bevalling geleden. we zien wel…

gr!

@proudmama wrote:

ik ben nog steeds niet ongi, heb wel elke maand de verschijnselen maar er komt niks uit, dus wel krampen, hoofdpijn, vreetbuien etc. volgens de gyn. is mijn hypofyse in slaap gevallen, nou ja, lekker laten slapen dan maar, vind het wel best, we hebben vier meiden en ons gezinnetje is compleet, ik hoef dus geen duidelijke cyclus meer te hebben. misschien wordt mijn hypoding weer eens wakker maar dat zien we dan wel :mrgreen:




nou alsof je het over de duivel had, ik typ van de week dit en zondag ben ik me toch ongesteld geworden, loop zowat leeg, dit is dus mijn eerste ongi na de bevalling, het werd eens tijd, normaal ben ik echt heel minimaal ongi, maar nu, kanonnen maandverband is haast niet aan te slepen. het heeft dus echt een tijd geduurd voordat het op gang kwam terwijl ik al langer last had van de klachten. nu geef ik nog gedeeltelijk BV. dus dat kan ook de oorzaak zijn dat het niet lekker door wilde zetten.

Precies vandaag. Snap nu waarom het kolven gister niet lukte, en vandaag ook niet, hoop niet dat mijn borstvoeding nu stopt :frowning: . (had mijn moeder namelijk ook steeds met 3 maanden) Ik wil graag een halfjaar borstvoeding geven, naast een paar flesjes omdat het kolven soms wat weinig is, maar zo weinig als nu…

Ondanks de volledige borstvoeding met 3 maanden weer ongesteld geworden. En de eerste keer was ook niet normaal zoveel, nu is het nog steeds een heel stuk meer als voordat ik zwanger was. Had meteen weer een regelmatige cyclus op vorige maand na, toen werd ik 3x ongesteld in 1 maand. Deze maand is het ook weer normaal.

ik werd weer ongesteld na 1,5 maand…

na 12 weken weer, ik heb overigens geen BV gegeven

Ik geef ook gedeeltelijk BV en dacht vorige week ongesteld te zijn geworden :shock: …duurde maar 1 dag en dan was het weer over :roll: …precies na 12 weken…



Dus idd heel verschillend bij iedereen. :think: