Hoi,
Op 6 januari heb ik een miskraam gehad. Ik was 7 weken zwanger. Inmiddels had ik wel weer een ongesteldheid verwacht maar deze is tot op heden uitgebleven.
Is dit normaal? En: hoe lang duurde het bij jullie voor dat ie kwam?
Bedankt!
Dit is bij iedereen anders.
Sommige zijn na 2 weken al weer ongi en sommige pas na 8 weken!
Maar ga er maar vanuit dat het minstens 4 tot 6 weken kan duren met een uitloop naar 8 weken… Er zijn nu ruim 5,5 week voorbij.
Als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de arts bellen of de gyn en dan kun je het even na laten kijken!
Ik heb 3 mk’s gehad en was bij 2 van de 3 na 5,5/6 weken weer ongesteld. Bij de 1e mk was het ietsje anders… maar da’s een ander verhaal!
Sterkte meid, :-*
Noortje
Bij mij duurde het 6 weken, maar daarna duurde het 7 weken. En daarna was ik weer zwanger.
Sterkte!
Liefs,
Femke
Bij mij eerste mentruatie 28 dagen na het verliezen van het vruchtje. Daarna ongi op dag 19.
bij mijn 1e duurde het 4 weken dusnormale periode
en bij de 2e ( missed abortion) duurde het 10 weken eer er een 1e menstruatie optrad.
Hetkan erg verschillen, elk lichaam en elk zwangerschapo is anders. Als je langer dan 12 weeek ( circa 3 cyclussen)geen bloeding heb kun je es bellen met de arts gyn of vk,
op zich moet je lichaam herstellen en weer op gang komen dit kan even duren
sterkte en succes , groetjes bianca
Meiden, bedankt.
Het is dus afwachten en idd. als het te lang duurt ga ik naar de HA.
Wel vervelend want je wilt graag dat je lichaam weer goed op gang komt en daardoor weet dat je lichaam alles zelf goed heeft opgelost.
Nou ja, we wachten af…