Ik heb woensdag een miskraam gehad bij een zwangerschap van 6 wk.
Het is nu net ik of gewoon ongesteld ben en het vloeien lijkt al minder te worden.
Weet iemand wanneer ik weer ongesteld zou kunnen worden?
Hoe lang heeft je lichaam nodig om te herstellen?
xxx Claudia
Ps We willen er graag weer voor gaan, maar eerst moet ik hersteld zijn en we wilen dat ik na de miskraam 1 x ongesteld wordt en daarna dus weer proberen.
Ook ik heb afgelopen woensdag een miskraam gehad. Was nog maar ruim 4 weken (gelukkig).
Ben zelf best geschrokken van de pijn en de hoeveelheid bloed die er bij kwam kijken en ik voel me nu nog behoorlijk duizelig.
Ik heb een beetje zitten googelen en kwam het volgende tegen;
herstel duurt gemiddeld zo’n 2 á 3 weken en de meeste vrouwen worden na zo’n 6 weken weer ongesteld. Je lijf ziet een miskraam als een menstruatie en je kan dus ook na zo’n 28 dagen weer de volgende menstruatie verwachten.
Dat zal dus nog weleens verschillen per persoon :think:
Wij willen hier ook nog eerst een cyclus afwachten en er dan weer voor gaan. Misschien komen we elkaar nog eens tegen bij de 9 maanden mama’s?
Lieve allebei,
Als eerste heel erg veel sterkte toegewenst !! :-*
Over de vraag wanneer je weer ongesteld kan worden, is moeilijk wat te zeggen. Bij sommige mensen is het direct weer hun normale cycles terwijl het bij andere wel 3 maanden kan duren. En gemiddeld 6 weken, ja dat hoor ik ook wel vaker.
Maar je zult echt moeten afwachten, helaas
Bloom, wat naar dat je een bbz hebt gehad en een miskraam .
Hoop dat het ook jou is gegund om weer zwanger te worden en dat het goed mag gaan.
Ik heb ook een bbz gehad. Dat was mijn 1ste zwangerschap.
Beebiebeer, toevallig dat we opdezelfde dag een miskraam hebben gehad.
Ook voor jou hoop ik dat het weer snel raak mag zijn.
Wie weet komen we elkaar snel tegen bij de 9 mnd mamas .
xxx
Ook een knuffel voor jullie :hug:
Ik heb eind augustus ook een miskraam gehad met bijna 10 weken, ik ben daarna na 33 dagen weer ongesteld geworden, de tweede cyclus was bij mij ook 33 dagen, wel 5 dagen langer dan normaal.
Liefs Marieke
Marieke, wat naar dat je ook een miskraam hebt meegemaakt.
Duimen maar dat je snel weer zwanger raakt.
Lijkt het nu maar zo, of gebeurt het eigenlijk heel vaak dat vrouwen een miskraam krijgen?
Ja was heel naar idd, verhaal staat hier http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=44286
Tja als je regelmatig met de 9 maanden mama’s meeleest zie je helaas dat er iedere maand wel 1 of 2 of nog meer af moeten haken door een miskraam
Nu ik het zelf heb meegemaakt merk ik pas wat dat met je doet, tis niet zomaar af te sluiten en doorgaan…
Wij gaan deze maand ff goed aan de klus en hopelijk is het dan meteen raak, de twee vorige keren was ik ook erg snel zwanger…
Liefs Marieke
Claud7, ja het klopt dat het heel erg vaak gebeurt dat een zwangerschap uitloopt in een miskraam. Je hoort het alleen niet zo vaak. Volgens mij word het vaak voor jezelf gehouden, ik begin te denken dat het komt doordat we vaak het gevoel van een soort falen hebben van ons lichaam ofzo :wall: Terwijl we er zelfs natuurlijk niets aan kan doen. Ons lichaam ziet gewoon dat er iets mis gaat met de ontwikkeling van het kindje.
Ja, 2 zwangerschappen mis gegaan. Eerst een miskraam en daarna een bbz. Beetje onwerkelijk nog allemaal En helaas kruipt hier nog steeds geen kleintje rond. Maar ja, als het er eenmaal van mag komen, ga ik er met volle teugen van genieten! Van elke zwangerschapskwaal ga ik genieten :inlove:
Maar hoe gaat het nu met jou eigenlijk ? Al een beetje aan het verwerken allemaal ? Of had het niet zo’n zwaar impact op je ?
:-*
wat erg claud
zal duimen voor je dat je snel weer zwanger bent