Wanneer warm eten?

Wanneer eten jullie warm? 's Middags of 's avonds?



Henri is na 7 uur pas thuis en dat vind ik te laat om nog eens samen met de jongens te gaan eten, dus eet ik zo-wie-zo saampjes met de jongens.



Vaak in de middag warm('s ochtend heb ik nog zin en puf om het allemaal klaar te maken :wink: ) en dan eten we 's avonds dus lekker een broodje. Henri eet als hij thuis komt pas warm.



Alleen als we weg zijn geweest of zo, dan eten we makkelijk een broodje 's middags en heb ik alleen moeite om voor 's avonds nog iets warms te verzinnen… :oops: en klaar te krijgen…



Hoe doen jullie dat?

Wij eten 's avonds warm…Door mijn onregelmatige werktijden is dat beter te combineren voor ons.



Ik ga als ik vrij ben 's middags alles klaarzetten voor de avond. Als ik late dienst heb kook ik tussen de middag…dan eet ik zelf ook. Johan eet dan 's avonds met Ruben. ik probeer altijd zoveel mogelijk van te voren te doen…zodat ik niet om 16.30 ( de tijd dat Ruben vervelend wordt :mrgreen: ) nog moet beginnen…

Ik maak ook vaak een schoteltje…lekker snel…kun je zo in de oven schuiven… :mrgreen:

wij eten meestal warm rond een uur of half zes - zes uur. Emma eet tussen de middag drie keer op school de andere twee dagen door de week eten we brood tussen de middag, weekenden zitten we niet zo strikt op tijden…maar warm eten eigenlijk altijd 's avonds