wanneer wakkere tijd baby meer dan 1,5 uur

De meeste babies zijn tot een maand of 5/6 meestal maar 1,5 a 2 uur wakker en daarna weer moe. Vanaf wanneer zijn ze ongeveer wat langer wakker? Even benieuwd naar!

Amélie is nu nog hooguit 1,5 uur wakker.



Als we op pad zijn kan ze makkelijk 4 uur achter elkaar wakker zijn, maar thuis zit ze zo in een ‘ritme’ dat ze na 1,5 uur echt moe wordt.



Ieder kindje is anders, en de ene is met 3 maanden 2 uur wakker, terwijl de andere baby met 3 maanden nog maar 3 kwartier wakker kan zijn.

Gewoon kijken naar je kindje :wink: :inlove:

Doe ik ook haha, ben gewoon benieuwd wanneer die wakkere tijd zo ongeveer wat langer wordt! :wink:

Bram is nu 3 uur wakker, soms 4 uur.

Als we thuis zijn dan is Djenno tussen zijn slaapjes door hooguit 2 1/2 uur wakker want dan is hij alweer erg moe.

Mijn dochter is tussen de 2 en 3 uur wakker tussen de voedingen door.



gr Leonie

Hier is het nu ong. 2,5 tot 3 uur wakker tussen de slaapjes. Maar idd als we op pad zijn kan dat zomaar langer zijn.

En vaak na een kdv dag korter trouwens :mrgreen:

ik heb een slaapkopje. tot een half jaar was hij echt maar 1,5 uur wakker tussen de slaapjes (3 per dag van 2 uur soms langer)



Nu is dat max 2,5 uur, meestal maar 2 uurtjes per keer!

Hier heel verschillend hoewel hij makkelijk 4 uur achter elkaar wakker kan zijn… En zeker als we op pad gaan, hij slaapt dan niet… Niet in de cosi en niet in de wagen… Soms heel soms een half uurtje… Zijn we thuis dan leg ik hem gewoon in bed neer, maar dan ligt hij soms ook gewoon wakker…