Wanneer voel je de baby bij 2e zwangerschap?

vanaf de 14e week , maar nou was ik ook brodmager hoor…

van de eerste voelde ik het met 15 weken al heel goed eigelijk. het waren van die kleine deukjes die hij gaf.



maar ik ben wel superbenieuwd wanneer het nu zal zijn, ik kijk al zo uit naar die weken dat ik men beebje dan ook werkelijk begin te voelen he! :inlove: :inlove: :inlove: kan bijna niet wachten :mrgreen:



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

@robin wrote:

Hallo,



Heb even iets aan te merken, monique zegt haar tweede kindje al gevoeld te hebben met 7 weken ik zelf ben hier erg nuchter in en denk dan bij mijn eigen hoe kan dat nou het is nog zo klein een paar milimeter heeft het wel al armpjes en beentjes volgens mij niet.

Ik zelf voelde mijn tweede pas met 21 weken.

Ik wil niemand hierop aan vallen, hoop niet dat het zo overkomt.

:-*

groeten Robin




ja ik weet het, ik geloofde het zelf ook niet maar de verloskundige bevestigte het en mijn man heeft het ook gevoeld en het waren echt niet mijn darmen.

ik heb ook weinig vruchtwater gehad bij bijde zwangerschappen en ik woog ook maar 50kg en dat zouden 2 oorzaken kunnen wezen waardoor ik het zo snel voelde.

:shock: wow das wel vroeg zeg, ik weeg ook maar 50 kg, dus het zou dus wel kunnen dat het mijn darmen niet zijn??? ik weet het niet meer hoor, heb nu ook van die plofjes, maar ik ben wat overtuigd dat het nog mijn darmen zijn en zo, die alles beetje op zijn plaats duwen voor de voorbereiding, dacht ik zo.



:mrgreen: wie weet, zal het es navragen maar ik denk het geloof het niet echt van mij dan.



groetjes lynn mama van senne* en :**: en ???

nou meiden ik heb het toch maar even opgezocht want ik begon later ook te twijfelen of ik het nou toch niet iets later was. ik weet wel dat het heel voeg was eerder als gemiddeld zeker. nou het was geen 7weken maar 11 weken. het is ook alweer zolanggggg geleden :mrgreen:

erg he :?

Das nog vroeg vind ik.



Ben weer terug van vakantie, heb de rest gelezen. Aan de uitslagen te zien, is er hoop dat ik het wat eerder voel dan bij de eerste! Toen lag mijn placenta ook voor en toen ik het wel duidelijk voelde, voelde mijn vriend het soms niet. Jammer, hopelijk is het deze keer anders.



Overmorgen ben ik 9 weken, moet dan nog een HELE week wachten op de eerste afspraak met de vk en wanneer ik de eerste echo heb weet ik niet, zal ik dan wel horen. Ben ook veel te ongeduldig :roll: :slight_smile:



gr. Nienke

Ik voelde Lara ook al vroeg, en deze net wat eerder. Met 15 weken ongeveer, altijd lastig om het zeker te weten in het begin. Lara voelde ik met 16 weken. Dat wil zeggen: met 12 weken voelde ik haar al een keer, zo’n vlinderig gevoel. Toen wist ik niet zeker of zij het was, maar nam me wel voor om het gevoel te onthouden. Toen ik haar vanaf 16 weken weer af en toe ging voelen, wist ik dat het die eerste keer ook al de baby was geweest.



Zeven weken kan inderdaad haast niet, want dan beweegt het kindje nog niet :think: . Elf weken klinkt waarschijnlijker :wink: .



Het schijnt ook aan je buikwand te liggen. Hoe dunner die is, hoe eerder je het voelt. Zeggen ze…



Lynnty, als je op je rug ligt en je legt je hand op je bui, dan voel je waar je baarmoeder zit. Komen de plofjes daar vandaan, dan is het de beeb, anders zijn het je darmen :wink: .

Bij Rhodé voelde ik het met 18 weken, maar was er pas zeker van met 19/20 weken.



Bij deze zwangerschap heb ik het idee dat ik het nu al voel…maar het zijn nog maar zulke kleine ‘stempeltjes’ (zo voelt het vind ik) dat als ik het voel, en er bij na denk, het alweer weg is en dan twijfel ik weer :roll: :wink:



Dus ik ben benieuwd wanneer ik het zeker weet!!! Kan bijna niet wachten!!!

:inlove:

@rhode wrote:

Bij deze zwangerschap heb ik het idee dat ik het nu al voel…maar het zijn nog maar zulke kleine ‘stempeltjes’ (zo voelt het vind ik) dat als ik het voel, en er bij na denk, het alweer weg is en dan twijfel ik weer :roll: :wink:


Ja zo heb ik ook gelopen vanaf de 13e week... is hem dat nou of niet? Iedereen zegt dat als het de beeb is, je het heus wel zeker weet, maar dat is dus niet zo :snooty: