wanneer verbetering zien? --> bij buisjes

vanaf wanneer moet ik mijn kind zien opknappen. Zit nu al weer drie uur beneden omdat hij huilt huilt en nog eens huilt en ondanks de zetpil aan zijn oortjes zit. Niet van moeheid, dat doet hij op een andere manier.

Hij heeft vandaag buisjes gehad en iedereen riep tegen mij dat ik dezelfde dag al verbetering zou zien, maar denk dat ik dan een uitzonderingssitutie ben, hij is nu op dit moment weer op zijn ergst met huilen ed.

Ik hou dit niet veel langer vol, dus als iemand mij echt kan zeggen dat die na buisjes rustiger is geworden of hoe dat ging… graag…

Ik weet niet meer precies hoe het hier ging. Ik kreeg buisjes omdat ik om de haverklap een erge oorontsteking kreeg. Met buisjes heb ik daar nooit last van gehad.

Mijn broertje kreeg buisjes omdat hij een infectie in het bot van zijn oor had, en daardoor altijd een loopoortje had. Bij hem hielpen die buisjes niet en kwamen er veel te snel vanzelf weer eruit. Toen hebben ze bij hem buisjes gezet met een nieuwe systeem zodat ze er 5 jaar in bleven zitten.

Maar kan het niet gewoon zijn dat ie de operatie etc moet verwerken ?

Anders zou ik zijn oortjes even door de KNO-arts na laten kijken, dan weet je dus zeker of het aan zijn oortjes ligt ofniet.

sterkte :hug:

tja waarschijnlijk zit je op mijn reactie niet te wachten. Seline heeft begin oktober vorig jaar buisjes gekregen en november haar neusamandel verwijderd.

Tot op de dag van vandaag wachten wij nog op het resultaat.

Ze is vorige week opnieuw de medische molen in gegaan, kijken wat er nu echt is, al 20 maand meerder keren per nacht huilend wakker wordenen duidelijk pijn hebben en regelmatig (lees 7 x per week…) koorts hebben is niet normaal…

Ik hoop voor jullie dat het verwerking van de operatie is en dat het nog even tijd nodig heeft, misschien zat er een ontsteking en moet dat er nog even uit?

Hoe gaat het nu?

hier is onze zoon al 3x aan de buisjes geholpen.

de dag zelf had hij er erg veel alst van, maar de dagen en weken erna knapte hij op en werd een heel ander kereltje.

af en toe klaagt hij nog over oor pijn (ja dat kan ook met buisjes).maar verder gaat het goed.

we gaan met de jongste nu ook de medische molen in, ze is 8 maand, ben benieud of ze daar wat mee kunnen

Hier werkte het meteen, ze heeft na de buisjes nog maar 1x oorontsteking gehad en daarvoor minstens 1x per maand, maar zijn bij jullie de buisjes geplaatst terwijl hij oorontsteking had. Hier werd het geplaatst toen ze geen oorontsteking had.

Maar wat romata ook zegt, het is natuurlijk wel een heel ingrijpende dag geweest, kan natuurlijk ook zijn dat hij de dag moet verwerken en nog een beetje pijn in zn oortjes heeft van de ingreep. Ik zou het een dag of 2 aankijken en anders gewoon de kno arts bellen!