wanneer uit de wandelwagen bak?

Wanneer is jullie kindje uit de bak van de wandel wagen gegaan??



Max word aardig groot en nog even en dan kan hij er niet meer in. + dat hij het nu niet leuk vind omdat hij op zn rug moet liggen en dan niet kan slapen als hij dat wilt.

En de wagen is af en toe wel erg makkelijk als ik voor wat boodschappen naar de winkel toe ga… (dat gaat nu vaak in de draagdoek, maar soms wil ik wat meer mee nemen als normaal en dan loop ik met twee zware tassen en das dan niet handig…



Hij kan nog niet zitten, dus dan doe ik de buggy zit gewoon zo plat mogelijk, want anders krijg je zon ingezakte hang baby

[/spoiler]

onze oudste heeft 6 maand net niet gehaald.

Die had in de lengte wel over, maar in de breedte lag die gewoon klem :shifty: .



Dus tja wat moet je dan he… de inzet helemaal plat (die van ons kan dat ook, meeste houden toch wel een knik(je) over) en er is eigenlijk weinig verschil met de kinderwagenbak bij die van ons.



Nummer 2 een maand of 7 en nummer 3 met 8 maand.

Hij trok zijn beentjes altijd op, dus paste heel lang er nog in en vond het echt niet leuk om in de wagen te gaan.



De jongste ligt weinig in de bak omdat ik hem dus meestal draag en nummer 3 dan in de wandelwagen zit, maar hij slaapt nog dagelijks in de bak en dat past nog goed.

de lengte word hier krapjes, en soms gebruik ik hem nog wel is om te slapen als we ergens op visite zijn, maar dat zal denkik ook gauw over zijn…



hij heeft rond de 10 cm nog over aan de boven kant als hij met zn voetjes tegen de onder kant aan ligt.

Hier tot 9 maanden gebruikt, 2 weken geleden nog als slaapplekje in het zwembad.



Ze had misschien nog 1 centimeter ruimte over ofzo.

Roan was er met bijna 6 maand uit, meer omdat we op vakantie gingen en die bak niet passte, hij vond het zo mooi, dus hebben we het maar zo gelaten.

Toen Katie 3 maanden was, heb ik haar in de wandelwagen in de ligstand gelegd… Katie was aan de grote kant voor in de wagenbak!

ehm… Suus past nu nog in de bak en word 12 juli 1 :shifty:



Maar sinds 9 maanden is ze eruit… ze pakte de rand beet en trok zich op tot zitten. Dan is het wel echt tijd.



Nou hebben wij een bugaboo, die bakken zijn royaal… ze past er echt nog steeds in…

Daphne ging eruit met iets meer dan 6 maand, Maar mijn oudste ging er al uit met 4 maand…



Zoveel mogelijk in de ligstand doen, dan kan er niet veel gebeuren.



Gr. Karin

Dean ging er uit met ruim 6,5 mnd maar past er nu nog steeds in.

Denk dat ik het nog wel ff probeer uit te houden met de bak :wink: en anders zit er niks anders op dan de buggy ding er op te zetten.



Ik heb trouwens een Maxi cosi mura 3.



Ik zit er ook een beetje mee dat ons ventje niet slaapt op zn rug dus in de wagen vind hij op zn rug eventjes leuk, en het naar boven kijken vind hij niks, hij kijkt heel vreemd. echt of hij het niet leuk vind.

Ik vraag nu even het zijlig kussen van een vriendin terug, dan kan hij daar in liggen in de wagen. op zn zij kan hij namlijk ook soms in slaap vallen.

verleden week geprobeerd om te slapen in de wagen op zn buik tijdens een wandeling maar dat vond hij niet leuk, logish je kijkt tegen een zwarte rand aan je hoort wel van alles achter je maar je kan het niet zien…

Eeuhm… hier ging mijn vent al met 4,5 maand uit de reiswieg… hij paste er nog wel in, maar vond het écht niet leuk meer… :roll:

Wij hadden ook de maxicosi mura 3 en onze J. is echt een flinke baby (lang en met spekkies :inlove: )



hij was ruim 7 maanden toen hij eruit ging. ik heb wel tot zeker een maand of 9 de buggyzitting helemaal plat gehad. ik vond dat beter voor zn ruggetje :oops:

@MM, 10 cm is toch nog best een hele ruimte?

Denk dat er hier ook zoiets over is nog en ga er vanuit dat meneertje nog wel even gaat passen… op vakantie gaan de wandelwagen en draagdoek mee, dan hebben we bij laaaaang lopen ook nog de wagen voor nummer 3. Na de vakantie zien we wel weer… gelukkig kan bij onze wagen heel snel de bak verwisseld worden met de inzet, anders was het na de vakantie sowieso geen bak meer.



@fluppie wrote:

hij was ruim 7 maanden toen hij eruit ging. ik heb wel tot zeker een maand of 9 de buggyzitting helemaal plat gehad. ik vond dat beter voor zn ruggetje :oops:




geen :oops: het is namelijk ook gewoon beter voor een babyruggetje als het gestrekt kan liggen.

is ook wel zo, maar ik kreeg toch wel een beetje vreemde blikken af en toe. pas toen hij helemaal zelfstandig kon gaan zitten, heb ik de rugleuning pas omhoog gezet!

Mijn dochter ging 1 week voor ze 6 maanden werd uit de bak. Mijn zoon mdt 7 maanden. Hij paste toen echt niet meer in de bak. We. Hebben hem er zo lang mogelijk ingelaten omdat hij er zo lekker in sliep en dat was wel handig met het familieweekend dat we toen hij 7 maanden was hadden. Hij lag lekker in de hoek van de eetzaal te tukken, zus was met haar neven aan het spelen en wij konden allebei tegelijkertijd eten en bijkletsen

Elise was met 7 maanden uit de bak ongeveer, Jesse iets korter, 6,5 maand. 10 cm is nog wel flink wat ruimte hoor… Ik zou dan de bak er nog lekker ophouden… Is een stuk beter voor ruggetje! Voor nr. 3 hebben we geen bak ( helaas ) alleen een nestje; maar die blijft ook zo lang mogenlijk plat totdat het echt niet meer kan…

Hier zijn ze beide zo rond de 5,5 maand overgegaan naar de wandelwageninzet.

Ze vonden het gewoon niet leuk meer in de bak. Continu lopen miepen als je ging wandelen, niet echt leuk :roll: :mrgreen:

Onze zoon is met 5,5 maand overgegaan naar de wagenzit. Hij vond het echt niet leuk meer. Hij kon niets zien. Ik heb wel nog een paar weken onder het matrasje een klein kussentje gelegd, zodat hij een beetje over de wagenrand kon kijken.

Dochterlief nog voor de 4 maanden en mn zoon zit ik nu ook al over na te denken. Wij hebben de stokke en onze buggy inzet heeft een verkleinkussentje die ervoor zorgt dat de kids alsnog plat liggen. Ik zette de buggy altijd 1 stand omhoog ivm de reflux, dat was bij mn dochter ook de reden om haar over te doen, in de bak lag ze plat en dat was altijd heel hard huilen.



Denk dat je gewoon zelf moet kijken wanneer je ze over doet, en dan in het begin tot ze zelf een beetje goed zitten de wandelwageninzet zo plat mogelijk houdt.

Stokke had in het begin niet eens een kinderwagenbak omdat ie gewoon een rechte stand heeft. Maar ouders vinden het toch fijner om met een kinderwagenbak te lopen.

Maar ook al heeft stokke een kleine bak, toch tot 9 maanden erin gelegen. En nu zit ze ook altijd in de halve ligstand.