wanneer testen??

hoi,



Ik heb een vraagje. Ik moet eigenlijk volgende week ongi worden (tenminste volgens mijn cylus sinds 2 maanden) Er zit dan 5 weken tussen mijn 1e ongi dag en de nieuwe ongi. Heb ik dan een cyclus van 5 weken? of tel je anders???



Maar het gaat eigenlijk hierom, ik moet dus volgende week ongi worden maar heb woensdag mijn trouwdag. Nu lijkt het mij heel leuk om aan mijn man te kunnen vertellen of het raak was of niet (en natuurlijk hopen we dan op raak :slight_smile: . Maar kan dat zo vroeg testen?? Of is er dan geen resultaat?



Gr karin

Of je een positieve test op die termijn hebt, is van zoveel factoren afhankelijk… daar is dus geen éénduidend antwoord op te geven.



Ik zou zeggen: gewoon proberen en je ziet wel wat het wordt! :wink: :mrgreen:

Je telt vanaf de eerste dag van je menstruatie = dag 1. De dag vóór je nieuwe menstruatie is de laatste dag, in mijn geval is dat rond dag 30-32. Dat kan een paar dagen verschillen.



Als je niet weet wanneer je eisprong geweest is, is er geen peil op te trekken inderdaad :wink: Zoals ICL al zegt, veel te veel factoren.

Dus maar gewoon proberen.

Enne als het raak is, kun je gewoon lekker je - laatste - glas champagne drinken op je trouwdag hoor! :smiley:



Ik duim voor een mooie dag en een positieve test natuurlijk! :thumbup:

Als je niet weet wanneer je eisprong is kun je volgens mij het beste 15 tot 19 dagen na de gemeenschap wachten met een test doen.