Ik heb het vermoeden dat ik mischien weleens zwanger zou kunnen zijn
nu lees is veel over waneer ik kan gaan testen, alleen is dat overal weer anders
Op de ene site zeggen ze dat je al een paar dagen voor je ongesteld moet worden kunt testen en op een andere site staat juist van niet
nu is mijn vraag aan jullie wanneer jullie getest hebben en dus waneer ik dat het beste zou kunnen doen
hoi amanda!!!
mijn ervaring is het beste dat je kan wachten tot de dag van je ongesteldheid…
ervoor testen inderdaad sommige vrouwen al positief. maar dat heeft niet iedereen, en dan heb je een teleurstelling die eigenlijk niet nodig is…
wanneer moet je ongesteld worden???
ssterkte met testen!!!
veel liefs,
denise
Vorige maand was ik 18 Januari ongesteld, maar de ene keer ben ik met precies een maand ertussen en de andere keer ietsje langer of ietsje korter
Heb het eigenlijk nog nooit precies bijgehouden, daar ben ik net juist mee begonnen
is wel kort he … bij 28 dagen is de 15e je nod als ik goed tel :S
als je het niet uithoudt gewoon testen… Heb je er een in huis liggen???
Laat ons wel wat weten he hahahaha
veel liefs
Ik moet straks nog even naar de winkel toe, dus denk wel dat ik er dan 1 meeneem, een dubbelverpakking dan he
Denk wel dat ik ga testen, ben zo nieuwschierig, want aan de ene kant denk ik van ja ik ben zwanger, maar aan de andere kant denk ik van zal wel loos alarm zijn
Terwijl ik toch volgens de testen op internet vruchtbaar was op de dag dat we het deden
ok…
Ik hoop het voor je !!!
laat je me iets weten
succes…
Komt goed hoor haha,
Maar stel ik doe straks inderdaad de test kan het dan zo zijn dat hij negatief is en ik wel zwanger ben?
Kan het ook zo andersom zijn dat ik positief zou zijn en dat ik niet zwanger ben?
:think: volgens mij niet hoor
Een negatieve test kan betekenen dat je niet zwanger bent, OF dat je wel zwanger bent maar te vroeg hebt getest.
Maar een positieve test betekent in elk geval dat je WEL zwanger bent.
en heb je al getest
Ik heb net getest en hij gaf helaas maar 1 streepje aan, dus als ik volgende week niet ongesteld ben geworden ga ik dan nog wel een keertje testen
Hoop dat het toch uitblijft er en wel iets in mijn groeit
He jammer misshien idd te vroeg getest :hug:
jammer amanda…
Maar inderdaad, je hebt erg vroeg, en nog voor je nod getest…
Kan zijn dat het gewoon erg vroeg is…
veel liefs