Hallo
Ik heb 5 nov mijn NOD maar ben al twee weken heel erg moe en gedurende de dag erg misselijk. Mijn vorige ongesteldheid was stukken minder als normaal en had ook helemaal geen last van krampen zoals ik anders heb. Moet ik nu wachten met testen tot mijn NOD of kan 't ook eerder? En zo ja welke test raden jullie me dan aan?
Groetjs!!
Het kan altijd eerder, het ligt er aan of je je geld er aan uit wil geven. Bij de 1 slaat de test voor de NOD al positief uit, bij de ander pas een paar dagen erna.
Ik lees hier weleens dat de CB digitaal later pas positief test. Verder heb je hier op het forum wel onderwerpen met meningen over diverse tests. Ik had 2 dagen voor NOD met de matcare (via internet goedkoop te bestellen) een lichte streep. Nu op mijn NOD heb ik een plusje met de niet-digitale van CB.
Succes!
Nienke
Nienke gefeliciteerd! :-*
Ik denk dat het nu wel erg vroeg is…of je moet twijfelen over je laatste ongesteldheid dat dat misschien geen ongesteldheid was?
Dan zou ik testen…
Ander even wachten nog…
Ik had 2 dagen voor NOD een uberlicht streepje op de kruidvattest…
Maar lichte streepjes zijn óók erg frustrerend hoor :shifty:
ik zou even wachten het is wel moeilijk maar de kans dat je wel zwanger bent en niet genoeg hcg in je urine hebt is er en dan benje teleurgesteld en als je even wacht dan is hij zeker positief
bij mij ging het heel verschillend namelijk
de eerste x 5 dagen voor mijn nod teste ik met de clearblue digitaal positief ( ik heb nooit een ander test gedaan omdat ik over deze super tevreden was ()
de 2de keer teste ik ook 5 dagen voor mijn nod positief
en deze keer teste ik pas op mijn nod positief en ervoor had ikook getest en was het negatief dushad ik ook waarschijnlijk te weinig hcg in mijn urine gehad
meid succes ik hoop dat je een mooie positieve test krijgt :-*
Dank je voor de tips!
Ik denk dat ik gewoon maar af moet wachten tot mijn NOD zal moeilijk worden maar denk wel t beste.
Bedankt dames en succes!