wanneer testen? Te voorbarig geweest??

ben ongi geweest, de 7de oktober eerste dag. Wat mijn cyclus is geen idee omdat ik een spiraal gehad heb.

7 oktober was mijn eerste echte ongi-dag

Als ik 28 dagen aan hou moet ik ongeveer donderdag weer ongesteld worden.

Had vandaag een test gekocht (had zo’n opgeblazen gevoel etc…) maar deze gaf niets aan.

Deze ronde zal het wel niet gelukt zijn, als het wel zo was had ie toch iets aan moeten geven of ben ik gewoon te voorbarig???

Ligt er ook aan welke test je hebt gebruikt, of je cyclus wel ‘standaard’ weer is, wanneer je je eisprong hebt gehad ed. Is dus weinig zinnigs over te zeggen helaas.

Het enige wat je kunt doen is afwachten. Om de 3 dagen ong testen als je die neiging toch niet kunt onderdrukken :wink: tot je daadwerkelijk zekerheid hebt (of bloed of positieve test). Succes!

Ik heb geen spiraaltje gehad en het was ook de 1e keer niet raak. Maar ik heb positief getest met 3 weken en 5 dagen (achteraf gezien). En mijn cyclus was heel onregelmatig. Ik dacht al op 4 weken te zitten.

Was trouwens met test van babyboomshop.

Toch te voorbarig, vandaag is het spontaan mega doorgebroken. Helaas…

Op naar ronde Nr. 2

jammer!

Ik zit ook te twijfelen om te testen; mijn eerste dag was alleen pas de 11e dus ik probeer mezelf te dwingen tot volgend weekend te wachten. Maar ja, die pijnlijke borsten en paar ochtenden misselijk bij het wakker worden…

Ik zal het me wel in mn hoofd halen, maar toch.

Jammer zeg!

Mijn laatste dag was ook 7 oktober maar nog niets te zien… Of te voelen…

Maar ik ga uit van aankomende donderdag/vrijdag/zaterdag. Want mijn cyclus is altijd wat langer.

succes met de volgende kans!