???wanneer testen na pregnyl???

Ik heb 4 maart een pregnyl injectie gehad en dus die dag erop 's nachts mijn eisprong. Van d egyn mag ik pas testen als ik 4 dagen overtijd zou zijn. Heeft iemand enig idee waarom? Dat ben ik vergeten te vragen.

Is dat omdat de pregnyl en dus hcg nog in je lichaam kan zitten?

Stiekem heb ik al een testje gedaan, paar dagen terug, die was negatief dus kan ik er dan vanuit gaan dat de pregnyl uit mijn lichaam is? Of kan het toch weer meer stijgen door pregnyl?

Ik weet niet of ik wel kan wachten tot 4 dagen overtijd hoor!!! En dan zitten we net in een mooie stad, zou wel bijzonder zijn natuurlijk.

Maar goed, hier ben ik benieuwd naar. Verder wacht ik gewoon rustig af!!

11 dagen is een soort ‘richtlijn’ voordat het uit je lijf is. Maar net als jij testte ik ook wel eens vanaf bv 8 dagen erna dan was de Pregnyl nog te zien op de test, dat nam daarna af en mocht het daarna weer ‘stijgen’ dan kon het niet van de spuit zijn. Maar dan ben je wel klauwen met geld kwijt aan testen 8) Succes! :thumbup:

Ja ik dacht al dat er een beetje een richtlijn voor was. Ik heb denk een dag of 6,7 na de injectie getest, was een injectie van 5000 ie geloof ik. En die test was echt negatief, of een heeeeeel licht streepje, maar zo licht dat ik twijfel of te geen gezichtsbedrog was.

Dus als ik ook jouw verhaal goed begrijp, kan na die test nu niet een positieve test meer van de pregnyl komen, dus alleen van een zwangerschap.

Nog even wachten dus, of ik überhaupt wel “mag” gaan testen, de rode duiveltjes zullen t uitwijzen, of ze dit keer verjaagd zijn!

Ah jij hebt 5000 gespoten. Ikzelf spoot altijd het dubbele dus de kans is inderdaad dat ze nu al weg zijn! Spannend, hopelijk over 5 dagen goed nieuws! :thumbup:

Mijn gyn raad aan 16 of 17 dagen na je eisprong

kzie aan je banner dat je goed nieuws hebt :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

gefeliciteerd meid