Hi!
Ff een vraagje. ik heb 4 mei mijn IUI gehad, en 2 dagen ervoor de pregnyl. Wanneer zal ik testen? Het ziekenhuis zegt pas donderdag testen, maar dat duurt nog zo lang. Het lastige is dat mijn verviolg van de test afhangt. Bij pos.test: afbouw utrohgestan, bij neg.test direct stoppen. Kan het morgen al? of dinsdag?
Ik zou gewoon wachten tot donderdag. HEt zkh geeft je dat advies niet voor niks
Wij mochten altijd twee weken na de IUI testen. Dus dan zou je in principe dinsdag kunnen testen. De uitslag is betrouwbaar, de Pregnyl is dan uit je lichaam en dan zit je twee weken na je eisprong en de inseminatie. Succes!
Dank je! Morgenochtend dan maar, en donderdagochtend nog een keertje als het morgen niks is. Heb er een hard hoofd in, maar toch ergens ook enorme hoop…heb geen last v borsten oid, wel iets misselijk, maar heb ik wel vaker, en wat verstopte darmen dus wel wat buikpijn daarvan…kan alles dubbel interpreteren…Hoogst irritant!
Ben wel enorm blij dat het goped is gegaan met de utrogestan deze keer, was vorige keer niet gelukt en kreeg doorbraakbloedingen er doorheen, heb me nu erg goed aan de tijden gehouden. Dat scheelt, of wie weet ben ik toch zwanger :))