Wanneer testen na hele lange eerste ronde?

Hallo,

Mijn eerste ronde duurde 63 dagen. Mijn tweede 34 dagen. Nu kom ik morgen bij de 34ste dag van ronde 3 aan en kan best nog wel even wachten. Maar wat denken jullie? Wanneer zouden jullie testen?

Groetjes,

1982

Tja ‘logisch’ gedacht, de langste cyclus nemen en daar 1 dag bij optellen…maar ja dat betekend dat je pas op dag 64 zou kunnen testen! En ik kan me voorstellen dat dat ernstig lang is…je kunt altijd eerder testen maar je weet dan ongetwijfeld zelf ook dat je dan nog amper zekerheid hebt behalve als je een overduidelijke positieve test hebt.

Er staan hier geloof ik in Zwanger worden een aantal topics van dames met een lange cyclus die wellicht iets voor je kunnen betekenen. Sommigen zijn het homeopathische circuit ingegaan om hun cyclus korter te krijgen (monnikspeper, tarwekiemolie bv) en daarmee best wat succes hebben geboekt :thumbup:

Precies, normaal neem je je langste cyclus, maar die is natuurlijk wel erg lang. Daarom ook mijn vraag. Ik zoek even naar de topics die je bedoelt, bedankt!

Groetjes

1982

ik zou denk ik op dag 35 testen

ervan uit gaan dat je eerste ronde ontpillen geweest is

maar wel knap dat je nog even kan wachten zeg

voel je niets verder???

Ja ik heb wel krampjes, die heb ik normaal eigenlijk helemaal niet, maar verder nog geen rare verschijnselen. Verder nog niks te zien vandaag. Ik probeer in ieder geval nog tot het weekend te wachten :).

Manlief wilde niet meer wachten, dus ik heb getest en ik ben zwanger!

Gefeliciteerd, weer een novembermama! :thumbup:

Dankjewel!

Dat is snel! Gefeliciteerd!! :inlove: :inlove:

JAAAAA GEFELICITEERD!!!

Gefeliciteerd!!!

Bedankt allemaal!!

gefeliciteerd!!!

Ik wilde nog wel even antwoord geven op de vraag, heb zelf namelijk ook zo’n enorm lange cyclus af en toe en wie weet zijn er wel meer die het antwoord willen weten:

In principe zou het kunnen dat je een menstruatie overslaat, maar wel een ei-sprong hebt. Daarom kun je ervoor kiezen om de 4 weken aan te houden. Dus na 4 weken testen, als ie negatief is weer 4 weken wachten en zo (evt) door. Dit voorkomt dat je er erg gespannen door raakt (ben ik nou wel zwanger of toch niet???) en je de neiging krijgt om vaker te gaan testen omdat je steeds iets denkt als:“hmm, m’n borsten zijn toch wel erg gevoelig, mss heb ik toch te vroeg getest…”

Dankje!

Dat is inderdaad wel een goede, iedere 4 weken testen. Ik had wel een beetje een idee van wanneer mijn eisprong was, maar wist het niet zeker. Dan is iedere 4 weken testen een oplossing.

Liefs,

1982