Bedankt voor het meedenken
Ik ben inmiddels wel gerust gesteld hoor, de klachten zijn er nog steeds maar dat zal vanzelf afzwakken. Mirena wil ik idd laten controleren, maar toen ik daar een maand geleden over belde zei de huisarts-assistente dat dat alleen kan als hij net geplaatst is…? Nog maar eens bellen, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Hoe dan ook, niet zwanger = goed nieuws (in dit geval)
D. ga je nog een test doen of denk je dat het goed is met 1 test , het komt niet snel voor dat je met een mirena zwanger raakt (in mijn geval helaas )hihihi, maar wel gek dat jou vriendin h4t heeft meegemaakt he dan ga je zeker twijfelen :hug: :-*
@D. wrote:
Bedankt voor het meedenken
Ik ben inmiddels wel gerust gesteld hoor, de klachten zijn er nog steeds maar dat zal vanzelf afzwakken. Mirena wil ik idd laten controleren, maar toen ik daar een maand geleden over belde zei de huisarts-assistente dat dat alleen kan als hij net geplaatst is…? Nog maar eens bellen, misschien heb ik het verkeerd begrepen.
Hoe dan ook, niet zwanger = goed nieuws (in dit geval)
Een echo om te kijken of hij juist zit kan ALTIJD gedaan worden.
Ook ik heb hem (weer) laten plaatsen en kan mij nu ook geen zwangerschap meer permiteren.(laatste keer lag ik vanaf week 20 met mega veel pijn plat en dat kan ik de andere kids, manlief EN mijn werk niet aandoen)
Je leest inderdaad wel eens verhalen van mensendie ondanks de mirena zwanger zijn geworden, maar er zijn ook veel mensen die ondanks de pil zwanger raken of op andere manieren.
De kans bij de mirena is echt uitzonderlijk klein, omdat je EN hormonen op de plaats van bestemming toegediend krijgt EN er zit een spiraal in je baarmoeder waardoor het eitje praktisch niet kan innestelen.
Maar zeg nooit nooit. Er is altijd een miniscule kans. Alleen de nieuwe sterilisatiemethodes(bij de vrouw) is absoluut veilig.
Zoals ICL al zegt; ik zou volgende week nog 1x testen, maar je kent je eigen lichaam het beste.