dat is de kroon denk ik, juul heeft er drie op dr koppie, die heeft sprieten zo raar vallen, en Marijn heeft zijn hele voorkant met wel drie van die kronen en twee op achterhoofd…
Of de natuurlijke val van het haar.
Vind het wel lekker kort! t zal wel pittig koppie worden zo! Zie nu pas het topic, juul had iets slag, mag de naam krul niet hebben, maar ook vlasserig en piekerig. Die heb ik tot ongeveer drie jaar page koppie geknipt toen overgegaan op een bob, en nu wil zij het lang… dus nu heeft ze het op de schouders. er moet eigenlijk een stukje af, maar dan past het eer niet in een elastiekje, dus nog ff wachten. K hoooop zo dat ze het weer kort wil! amar ze vind een achterstaart zoooo tof Ach, zolang haren kammen geen drama is, heb ik er geen moeite mee!
Wat een gek plukje onderaan inderdaad.
Ik zou het denk ik er af knippen… :think:
Vind het verder wel leuk geknipt! Lekker fris, en netjes!
…
Dat plukje is een " kruintje ". Het komt dus door haar haargroeirichting. Je kunt het er niet afknippen want dan heb je ongelijke lengte. Bij deze lengte zal ze het altijd hebben. Mischien als het voller word dat het dan minder opvalt.
Ik heb het en mijn kinderen ook.
dat noemen wij een kippenkontje :inlove:
Onze oudste heeft het ook en daar moeten we dus rekening mee houden als die geknipt wordt.
Ja het is echt helemaal recht als ik het naar beneden kam, dus denk dat er een hap in zou komen als ik het zou knippen. De volgende keer maar even aangeven dan dat ze het iets langer laten.
@mamaMarije wrote:
dat noemen wij een kippenkontje :inlove:
Inderdaad, heb ik ook last van :)
Als het langer wordt dan valt het wel wat weg hoewel ik daar ook bij lang haar altijd een string haren heb die wat gedraaid en omhoog gaan staan.
Ik vrees dat je er niet zo heel veel aan kan doen en even moet overbruggen tot het wat meer bij groeit.
Zo’n puntje heb ik ook. Daarom heb ik ook geen kort haar
Maar ik had deze keuze wel ook gemaakt hoor. Gewoon telkens in de nek weg laten knippen. In het begin ook bij de oortjes wegknippen, totdat de pony gaat groeien. Op die manier wordt het vanzelf een lengte. Wel aflvast een flinke berg speldjes aanschaffen voor als de pony lang wordt.