wanneer start de uitverkoop in Nederland?

hoi allemaal,

Tja, mijn vraag is duidelijk denk ik…



In België starten de solden/uitverkoop pas op 3/1/2010. Maar als ik me goed herinner van vorig jaar, dan is dat bij jullie al in december, toch???



Dus: laat maar horen !



liefs

Gerda

hier zijn er nu al winkels met uitverkoop.

Toevallig vandaag bij de C&A al wat gekocht… omdat het gewoon broodnodig was, maar het was wel leuk dat er al korting op zat :smiley:



Op de gok voor de middelste al een nieuwe winterjas voor volgend jaar met 40% korting meegenomen :thumbup: (mag ook weleens een nieuwe jas, loopt nu al 2 winters in jassen die van zijn grote broer zijn geweest).

Tot nog toe zijn gokjes altijd goed gegaan dus duim duim duim voor volgend jaar.



Oh ja, liep langs wel meer winkels met de sales advertenties, dus eh… kom maar zou ik zeggen :mrgreen:

Hoezo? Ga je ons land leeg kopen?

leeg kopen, neen niet echt. wil niet egoïstisch zijn, laat voor jullie ook nog wat hé :wink:
maar af en toe komen wij wel naar Nederland bij mijn schoonfamilie. Wie weet combineer ik dan één en ander. (al weet ik nog niet precies wanneer we komen).

nog een vraagje: TOT wanneer duurt die uitverkoop dan????
(ook dat is hier in B vastgelegd, vandaar mijn vraag).

liefs
Gerda

wil het net zoals in Belgie!

Lekker duidelijk… van tot hebben we uitverkoop… hoef je ook niet voor niks de stad in in de hoop dat er al iets in de uitverkoop is :wink:



En kan de midseason sale gewoon weer afgeschaft worden :mrgreen:

Tegenwoordig zie je in vele winkels al SALE hangen…

elke maand is er wel een actie…



en ik maar kopen :mrgreen:



en wanneer is het in belgie uitverkoop?

We willen graag in de kerstvakantie,

een romantisch weekeind naar blankenbergen…? :inlove:

De uitverkoop is al lang en breed begonnen. Vanwege slechte verkoopcijfers de afgelopen 2 maanden is er bijna overal opruiming rond de 30%.

Ik ben al in 2 steden geweest om te winkelen afgelopen 2 weken en als je bijvoorbeeld nieuwe laarzen of een winterjas wilt hebben, moet je snel zijn want vele maten zijn al uitverkocht heb ik ervaren :frowning:

en wanneer is het in belgie uitverkoop?


van 3/1/2010 tot en met 31/1/2010.
Alhoewel ik hier en daar al publiciteit dat veel winkels op zondag 2/1 zullen open zijn omwille van de solden.
maar officieel dus vanaf de 3de.

Groetjes
Gerda

Ik vind het meestal pas in de loop van januari interessant worden, dan heb je echt het gevoel dat er wat vanaf is gegaan.

Gister wezen shoppen en toch al veel sale-borden zien hangen hoor!

@Bella wrote:

Ik vind het meestal pas in de loop van januari interessant worden, dan heb je echt het gevoel dat er wat vanaf is gegaan.




vond 40% op een winterjas ook al behoorlijk anders :thumbup:

Durfde ik niet op te gokken dat die er in januari ook nog zou hangen (en nu is die zeker goedkoper als volgend jaar de nieuwe collectie en hij is zo leuk :mrgreen: )

Dat is ook zeker zo :thumbup:



MOet ook zeggen dat ik vaak niet in de gelegenheid ben en op een gegeven moment moet kiezen wanneer ik er tijd voor uit kan trekken. Dus schuif het meestal op tot januari als de kids weer naar oppas (en dit jaar ook school) zijn.

@mamaMarije wrote:

@Bella wrote:
Ik vind het meestal pas in de loop van januari interessant worden, dan heb je echt het gevoel dat er wat vanaf is gegaan.




vond 40% op een winterjas ook al behoorlijk anders :thumbup:

Durfde ik niet op te gokken dat die er in januari ook nog zou hangen (en nu is die zeker goedkoper als volgend jaar de nieuwe collectie en hij is zo leuk :mrgreen: )




Heel veel is in januari al weg hoor, zeker de gemiddelde maten. Ik heb net met moeite de laatste winterjas in mijn maat van een bepaald merk weten te bemachtigen. Er ging 30% af, dat was toch goed voor 50 euro.

het ging hier om een kinderjas… en was nu al de laatste in deze maat.

Vind het nu al leuk om volgend jaar onze middelste weer eens in een nieuwe eigen winterjas te zien :oops: (dit jaar en vorig jaar jas van zijn grote broer aan en tis nu weleens tijd voor een ‘eigen’ jas weer… waarvan ik dan wel hoop dat hij hem heel houdt en nummer 3 hem daarna nog een winter aankan :mrgreen: ).



Vorig jaar zo de winterjas voor de oudste gekocht… bij de WE toen van 70 voor 20 euro… dat zijn leuke prijsjes voor een winterjas toch :lol:

Ik heb gisteren al kleding gekocht met 50-75% korting. Was niet verkeerd :thumbup: .

Sale is idd al begonnen :lol:

En dan, komt de zomerkleding al?! :lol:



Of nog een ronde winter…?





Zie hier overigens ook veel sale. Heb ook het idee dat het door de ‘crisis’ (stom woord) komt, ze lijken toch meer te stunten en de concurrentie op te voeren.

Ik heb vanavond weer teveel geld uitgegeven bij Lief… Daar zijn ze ook begonnen :mrgreen:

Anneke, in een paar winkels waar ik afgelopen week geweest ben (ja ook de V&D :angel: ) heb ik even gekletst met de meiden/dames die in de zaak stonden en die zeggen precies dat wat jij zegt, het ligt aan de crisis. Normaal begint de sale na de kerst en nu is het tegen elkaar opboksen. Als de ene zaak begint met sale, gaat de concurent eronder zitten.

@Anneke wrote:

En dan, komt de zomerkleding al?! :lol:


Bij de C&A was de kinderkleding volgens de verkoopster de voorjaarscollectie....was ik blij toe, want hun wintercollectie was wel errug dik, daar hebben mijn kids het echt veels te warm in... die lopen het hele jaar door zo'n beetje in longsleeve (niet in de zomer dan :wink: ) in de winter eventueel met shirtje er onder.

De oudste groeit waar je bij staat en hebben we uit de nieuwe collectie 2 shirts voor gekocht en die kan hij zeker tot het echt warme weer zich aankondigt aan. Tot die tijd mag hij van mij gewoon niet meer groeien :mrgreen:

vorige week al bij kleertjes.com geshopt, en nu net bij esprit.

kortingen varierend tussen de 30%-60%



Ik is blij :angel:





Vorig jaar was ik inderdaad in Belgie, was er bij ons al volop sale en bij jullie nog niet :think:. Heb toen niks gekocht 8)