wanneer sinterklaas??

Om even in de sfeer te blijven…wanneer vieren jullie sint???



Wij vieren het al op zondag, omdat manlief dienst heeft de 5e, en het helaas een wetmatigheid is dat ie altijd wordt opgeroepen wanneer het gezellig is! :wall:

Om het dus echt leuk te houden doen we het op z’n vrije avond!



Ik vind het wel wat jammer voor de kinderen, de climax is dan toch al een beetje weg, terwijl ie op school dan natuurlijk nog moet komen. Maar ja, het is niet anders.



Zijn er hier meer die he op een andere avond vieren?

Ja… wij. Wij vieren het dinsdag 4 december. Dan ben ik ook jarig, en dan is mijn moeder er ook. Dus dat gaat in één moeite door.



Als kind vierden we het altijd op mijn verjaardag. Heb ik nooit een probleem gevonden, trouwens.

wij hebben een gezellig avondje op 5 december… en laten de sint in de schoen rijden die nacht… op 6 december mag lucas het dan samen met daan uit pakken…

Volgende week woensdagmiddag… Kunnen ze heerlijk de hele middag spelen! (en weer op tijd naar bed…)

Bij mijn ouders doen we het zondag…

En van de week hebben we supriseavond bij mn vriendin, maar de datum is nog niet bekend hahaha!

Wij vieren het zaterdag middag bij mijn schoonouders

op zondag middag bij mijn ouders

Op dinsdag avond bij mijn opa en oma

En op 5 december 's avonds bij ons thuis :dance:

Wij vieren het bij mn ouders en met mn broer, zusjes en aanhang op 8 december. Komt omdat we niet allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt wonen en het wel gezellig met zn allen willen vieren.

@neirod wrote:

Wij vieren het bij mn ouders en met mn broer, zusjes en aanhang op 8 december. Komt omdat we niet allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt wonen en het wel gezellig met zn allen willen vieren.




Dit zou mijn post kunnen zijn, alleen moet het dan zijn schoonouders, schoonzussen en zwager met aanhang en kids.

Heb er zin in :dance: :dance:

Nog even een aanhakertje…ik vind 1 keer vieren en dan nog op school echt meer dan genoeg.



Voor diegenen die het meerdere keren vieren: doen de kids dan ook alle keren mee?

Wij vieren het a.s. zondag met ‘mijn’ kant. Gezellig!



Aan de kant van hub wordt geen Sinterklaas gevierd, sint brengt altijd wel een paar kadootjes voor de kleinkinderen bij pake en beppe en die worden later gebracht.



nu nog de gedichten… :shifty:

onder druk wordt alles vloeibaar haha! :mrgreen:

Zaterdag eerst op mn man zn werk.



Dan zondag met mn schoonouders en zwager en schoonzus.



Die week erna de 9 de met mijn ouders. het kan niet anders het liefste zou ik het een keer doen. Maar mn zwager vind het niet zo leuk om het ook met mijn ouders te vieren . Niet omdat hij mijn ouders niet mag ofzoi. Maar hij wil het met eigen vieren. Mij maakt het niks uit.

De kinderen hebben hier al een paar keer hun schoen mogen zetten…Er zit dan wat snoepgoed of chocolade in…



Bij hun papa mogen ze as weekend de schoen zetten en daar krijgen ze dan een klein cadeautje…



Verder wordt er echt sinterklaas gevierd op 5 december, verder niet.

@pluutje wrote:



Voor diegenen die het meerdere keren vieren: doen de kids dan ook alle keren mee?
Hoe bedoel je?

Het is toch “juist” een kinderfeest? Dus natuurlijk doen ze hier mee :dance:

Wij vierde het vroeger ook verschillende plekken dus wij vinden dat normaal…

Wij vieren het ook zondag.

Dan is mijn vriend ook jarig, en zijn dus alle opa’s en oma’s en zwager met aanhang aanwezig.

We laten dan ook de buuf…oh nee Sinterklaas :angel: een grote zak voor de deur zetten.

We zouden ons deel wel apart kunnen doen, maar ik vind dat voor onze meiden een beetje teveel.

Esmee heeft het dinsdag op school, en dan is Sinterklaas bij ons klaar :wink:

Ze hebben bij ons twee keer hun schoen gezet, en dan 4 december nog… en verder Sinterklaas op school, op de BSO, op het kdv… ik ben altijd wel weer blij als die ouwe weer weg is, want na vijf december komt het me mijn neus uit ook :smiley:

Hier gewoon woensdagavond. Na het gourmetten :mrgreen:

Zaterdag bij mijn ouders, zondag bij mijn schoonouders, dinsdag op het kdv, woensdag op de speelzaal in het bejaardenhuis en daarna pakjesavond thuis :? Wat zullen ze donderdag gezellig zijn :mrgreen: :mrgreen:

@mamaartje wrote:

Zaterdag bij mijn ouders, zondag bij mijn schoonouders, dinsdag op het kdv, woensdag op de speelzaal in het bejaardenhuis en daarna pakjesavond thuis :? Wat zullen ze donderdag gezellig zijn :mrgreen: :mrgreen:
:o

Dat weiger ik dus…

Op school en woensdagavond thuis…familie die het wil meevieren kan BIJ ONS komen…

Sorry vind het allemaal spannend genoeg voor ze en het moet wel een feestje blijven en geen moeten of too much pressure :shifty:

Maar dat is mijn bescheiden mening :liar: :angel: :wink:

@Mama_jeanet wrote:

@pluutje wrote:


Voor diegenen die het meerdere keren vieren: doen de kids dan ook alle keren mee?
Hoe bedoel je?

Het is toch “juist” een kinderfeest? Dus natuurlijk doen ze hier mee :dance:

Wij vierde het vroeger ook verschillende plekken dus wij vinden dat normaal…




Er zijn anders genoeg volwassenen die het gezellig met vrienden vieren, zonder kinderen dus.

Dat bedoel ik! :wink:

@Juudje26 wrote:

@neirod wrote:
Wij vieren het bij mn ouders en met mn broer, zusjes en aanhang op 8 december. Komt omdat we niet allemaal zo dicht bij elkaar in de buurt wonen en het wel gezellig met zn allen willen vieren.




Dit zou mijn post kunnen zijn, alleen moet het dan zijn schoonouders, schoonzussen en zwager met aanhang en kids.

Heb er zin in :dance: :dance:
Dat snap ik niet…dan is de sint al weg…doe het dan ervoor…

Bij mij staat de kerstboom al 8 december :lol: