Oke, waar zet ik deze vraag neer. Seline is nog baby dus dan maar hier…
Wanneer praat je nou echt over kunnen lopen?
Seline doet de hele dag door een stap of 5 en dan weer kruipen en dan weer stappen etc etc.
Loopt ze dan nu of is dit nog niet lopen?
Ik spreek thuis van lopen, als het kruipen (of hoe je kind zich eerder voortbewoog) links laat liggen en stapt.
het is nu fifty fifty, alhoewel ze meer naar het lopen neigt.
IS het dan kropen hihi :mrgreen:
Ik praat over lopen als ze zich uit zichzelf vanuit zitstand opstaan en los lopen… eerder niet… :mrgreen:
Nou dan loopt ze. Ze zit gaat zelf staan of trekt zich op. Het eerste gebeurd steeds meer en dan loopt ze een paar passen en gaat even zitten en dan weer het zelfde. Of ze wisselt af met kruipen.
Dan heb je een loper… :thumbup: :inlove:
Een loper :think: :mrgreen:
Dan is ze net iets sneller dan haar zus!!
Mijn eerste liep met anderhalf pas…
De tweede net na zijn eerste verjaardag…
Stoer he, die eerste stappen… :inlove:
ze is idd snel zeg, maar je kan idd zeggen dat ze loopt :inlove:
jaa die vind ik zo gaaf. Loop constant met de camera achter dr an!
nee dat valt wel mee, maar vind dat gewiebel zo lief! :inlove:
@faizaa wrote:
Ik praat over lopen als ze zich uit zichzelf vanuit zitstand opstaan en los lopen… eerder niet… :mrgreen:
Hier idem! :thumbup:
@Ingrid28 wrote:
jaa die vind ik zo gaaf. Loop constant met de camera achter dr an!
nee dat valt wel mee, maar vind dat gewiebel zo lief! :inlove:
Uhm showen die hap :inlove:
oooo dat wil ik heeel graag maar sinds ik mijn nieuwe laptop heb krijg ik de foto’s niet genoeg verkleind…helpuh? :mrgreen:
doe dat dan gewoon via een internet site fotoverkleinen punt nl hahaha :thumbup:
ok ok ik ben in het verleden blond geweest… :mrgreen:
psssssttttt
ik ben ook een undercover blondje :shifty: :mrgreen:
pfieuw dan voel ik me al minder opgelaten!! :mrgreen:
:lol:
Officieel lopen ze als ze ook al een paar stappen lopen. Oudste liep met 10 maanden los, steeds een stapje of 5 van en naar dingen, maar echt los een paar dagen na haar verjaardag.
Leuk he, kan niet wachten tot het hier weer zover is!! (ze stapt langs alles, aan 2 handen en vaak ook aan 1 hand, begint over te pakken, dus we zijn op weg!)