Vasco krijgt elke ochtend een bordje pap: bambix klaargemaakt met opvolgmelk. Hij vindt dit lekker en het gaat er goed in.
Volgens mij kan je toch op een gegeven ogenblik toch overstappen op gewone melk met Bambix? Ik geef nu nog opvolgmelk omdat daar dan toch iets extra zit en hij nog niet veel gewone melk drinkt.
Zijn er mensen die Bambix met gewone melk maken? Smaakt dit?
Of wellicht overstappen op Brinta of havermout? Wanneer doen jullie dit, of juist niet? Tips?
Ik ben voor Sterre net overgestapt op Brinta. Nog wel met opvolgmelk, tot Sterre een jaar is…
Bambix heb ik wel een keer met gewone melk gemaakt, toen de opvolgmelk op was, en Sterre vond het prima.
Maar in principe mogen ze vanaf een jaar gewoon Brinta met gewone melk, voor zover ik weet…
we geven hier ook vanaf 1 jaar opvolg melk met brinta,
opvolg melk wegens te toegevoegde waarde… al moeten we dat toch maar eens gaan afbouwen en dan maar vitamine D los gaan geven :think: de laatste tijd eet hij overdag goed genoeg om zonder opvolg melk te moeten kunnen… :think:
maar goede, soms krijgt ie ook gewone melk met brinta en dat ie heel lekker hoor!
Ik geef hier geregeld Bambix met gewone melk…ze vind het heerlijk!