Wanneer ongesteld na stoppen bv?

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, wanneer werden jullie weer ongesteld na het stoppen met de bv?

na 3 a 4weken geloof ik, is alweer zooooo lang geleden.

8 weken na stoppen van de bv bij mij. Maar pas die menstruatie die daarna kwam was het pas goed raak :?

Ik geef nog steeds bv en ik ben dus al na 3 maanden na de bevalling al ongesteld geworden :evil:

Uhm je weet mijne hé :mrgreen:

2 weken na het stoppen met de bv 8) ze was toen 16 maanden :angel:

"t is niet zo dat ik erop zit te wachten hoor :mrgreen: Laat maar lekker wegblijven (voor altijd als dat kan :lol: )



Ik heb van het weekend een flinke migraine aanval gehad dus ik dacht nu zal het wel komen. Was weer de eerste sinds zwangerschap en bv periode ( lang leve de hormonen, volgens mij ben ik de enige die zich lekkerder voelt als ze zwanger is :wink: )



Maar niks dus… dus ik vroeg het me af hoe lang het bij jullie geduurd heeft?

Bij alle 3 ongeveer 3 maanden na de bevalling :evil:

En dat terwijl ik de middelste 16 maanden heb gegeven en ook 16 maanden op verzoek inclusief nachtvoedingen :cry: :cry:



En ook nu weer gewoon. Ach ik heb gewoon pech wat dat betreft denk ik :roll: :mrgreen:

Bij de eerste na anderhalve maand en bij de tweede na 11 maanden… :angel:

nee hoor, ik voelde me tijdens mijn zwangerschap ook beter!

De dokter vertelde mij trouwens dat veel vrouwen vaak hoofdpijn hebben onder invloed van de hormonen, en dit vaak tijdens de zwangerschap over is…

Ik ben sinds mijn zwangerschap niet meer ongesteld. Heb 8 weken na bevalling spiraal laten plaatsen en tot nu toe nog niet ongesteld geweest.

4,5 maand na de bevallinf. Gaf nogsteeds bv. Was er wel blij mee, weer een stukje van mezelf terug en alles deed het nog.



Groetjes,

Femke

Ik na 6 weken na het stoppen.

Heb 20 maanden BV gegeven en werd 8 maanden na de bevalling weer ongesteld.