wanneer niet meer in ledikant?

@Paikea wrote:

Kian ging met 2 jaar en 1 maand naar het grote bed en Esmée wil ik zo lang mogelijk in het ledikantje laten. Tot een jaar of 3 lijkt me. 1 jaar en 8 maanden lijkt me nog wat te jong om naar het grote bed te gaan. Je hebt toch goedkope ledikantjes op mp of bij de ikea?




ja die heb je ook maar daarom vraag ik het ook wat iedereen doet want ik vind zonde om ledikant te kopen terwijl ze misschien in bedje kan slapen

Hallo, ik weet misschien nog een leuk alternatief voor je. Ik maak schotten die je voor een bed kan zetten, zodat je kindje er niet uit kan vallen. Op die manier hoef je niet per se een peuterbed te kopen. Ik kan alles schilderen wat je maar wilt. Zie de foto voor een voorbeeld.

Je kan me evt mailen op peuterbed@hotmail.com.



Groetjes Jessie

grappig zeg!

Stoer zeg.

@jdezwart wrote:

Hallo, ik weet misschien nog een leuk alternatief voor je. Ik maak schotten die je voor een bed kan zetten, zodat je kindje er niet uit kan vallen. Op die manier hoef je niet per se een peuterbed te kopen. Ik kan alles schilderen wat je maar wilt. Zie de foto voor een voorbeeld.

Je kan me evt mailen op peuterbed@hotmail.com.



Groetjes Jessie




heel gaaf ik zal f met hub overleggen dan moeten we zo ie zo een gewoon bed kopen

alleen wel erg jammer dat die persoon zich alleen aanmeld hier op het forum om dit te verkopen…heeft 2 berichten geplaats en dan ook 2 dezelfde…of ben ik de enige die dit vindt?

Hallo, ik (die persoon dus) kom hier vaak op het forum hoor. Alleen niet onder mn eigen naam… Bedankt voor de leuke reacties, ik dacht ik laat eens zien wat ik maak, sorry.



Groetjes

Jayden was 19 maanden toen Finnley geboren werd maar ik heb gewoon bij de Ikea een ledikantje gekocht waar je met de tijd de zijkant uit kunt halen en dan zo’n rekje ervoor kunt doen om hem te laten wennen, ik vind het ideaal dat ie nog in het ledikant ligt, hoef ik hem iig niet meer 20 keer terug te sturen want ik denk dat ze er dan toch elke keer uitkomen :shifty: :shifty: :shifty: