Wanneer naar de huisarts? -> Hoesten

Ze zullen nu toch wel een andere ab-kuur hebben gegeven dan de vorige?

Ja, hoor! Vorige keer had ze er een met sinaasappelsmaak en nu heeft ze er eentje die ze heel vies vind.

Smaakt naar rups zegt ze :mrgreen:

Een rups :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Zal wel iets van augmentin zijn ofzo… vond Levy ook niet zo lekker hahahaha

nou zeg!

Ik dacht gisteren nog… wil je niet bang maken… moet ik wel reageren…

Bij Demi was het zelfs zo erg dat ze meteen in het ziekenhuis aan de zuurstof moest en vijf dagen heeft moeten blijven…En dat allemaal met een vervelend hoestje, verder geen ziekteverschijnselen, geen koorts, gewoon naar dansles en zwemles…



Nou beterschap in ieder geval en hopelijk is het nu snel over!



gr

muts

Zo…eventjes een kleine update.

Amy is nog steeds ziek. Haar longen zijn wel schoon, dus de AB doet gelukkig wel iets, maar ze heeft weer koorts gekregen.

De HA denkt nu dat er “gewoon” weer een virusje overheen is gekomen.

Het arme kind hoest zich weer suf en spuugt er ook weer van :cry:



Haar broertje is ook ziek thuis (oorontsteking en vermoedelijk de 6e ziekte) dus wie weet heeft ze wel hetzelfde.

Al met al zijn we voor ons gevoel niet echt veel opgeschoten…

Och Becca, kweet zo in wat voor situatie je je bevindt :hug:



Kan je alleen maar sterkte wensen met je zieke kindjes en hopen dat ze snel beter zijn.

Oei, schrik van dit verhaal :? … ik zou niet meteen aan een longontsteking denken :shifty: . Teun hoest al sinds september (met af en toe een paar goede weken ertussen), al 4 AB-kuren gehad, puffer, hoestsiroop, noem maar op.

Maar z’n longen klinken telkens schoon volgens de HA :think: .

Kan ie ook longontsteking hebben, ondanks dat de longen schoon klinken :think: ???



Anders deze week toch effe naar de kinderarts…



Sterkte en beterschap in elk geval :hug:

Anne, als de longen schoon klinken, lijkt mij een longontsteking uitgesloten. Een arts kan het goed horen. Maar ik ben geen arts natuurlijk…



Goede nieuws is dat Amy koortsvrij is en vandaag weer oervervelend was. Goed teken dus :mrgreen:

Ook haar broertje is weer nagenoeg de oude.



Het hoesten blijft wel. Ze heeft gisteren weer gespuugd van het hoesten en vandaag een paar flinke aanvallen gehad, maar we merken verbetering.

Fijn dat er toch verbetering optreedt ook al is het minimaal!



Hoe is het trouwens met de uitslag van je zoontje?

We zijn uiteindelijk niet naar de huisarts geweest. Hij leek er geen last van te hebben, dus de nacht was het vermoedelijk toch iets anders wat hem zo bezig hield :wink: We houden het gewoon op de 6e ziekte.

Gelukkig maar dat hij er verder geen last van bleek te hebben.



Ik hoop dat jullie nu eindelijk eens een tijd krijgen waarin de kids niet ziek zijn.

Ja, dat zou fijn zijn! Maar ik heb goede hoop! Tot september vorig jaar was het aanmodderen met Quin en die doet het nu lekker met zijn Flixo en af en toe wat ventolin. Verder is hij zelden ziek :dance:

Ryan was nu ook eigenlijk dit seizoen pas voor het ziek :dance:

Amy komt er ook wel :mrgreen: