wanneer na de dokter

Melinda hoest nu al een week best slim.

We doen al vanaf maandag

Bisolvon 2 keer per dag

Luuf 2 keer per dag

Ui op de kamertje

Stomen elke avond in de douche

En nog hoest ze als een zeehond je kunt horen dat het vol zit, zit wel los dat wel…

Soms moet ze zo hoesten dat ze piept zeg maar.

Ze heeft geen verhoging, en is wel vrolijk enzo …

Maar weet gewoon niet wat ik er mee aanmoet :think:

poe San, ik denk dat een week nog wel kan ik zou het deze week nog aankijken als er geen verbetering is dan bellen.

Ivan hoest ook alweer een week maar gaat wel steeds beter

Dat is het nu juist

Bij Melinda knapt het hoesten niet op is nog net zo erg als een week geleden

dan zal ik maandag gewoon bellen :-*

Bisolvon is echt troep…

Wij hebben dat ook gegeven toen onze dochter nog klein was, maar je schijnt er behoorlijke buikpijn van te kunnen krijgen. Hier komt dat spul er niet meer in (zij moest ook spugen en we dachten dat het kwam doordat ze ziek was, maar bleek door de bisolvon te komen :oops: ).

Wij hebben vaak balsoclase in huis, dat is echt voor kriebelhoest en werkt :thumbup:

In jullie geval zal ik wel de ha even bellen aangezien je hoort dat ze vol zit en blijft zitten.

Als je haar echt vol hoort zitten, en als je slijm voelt roggelen op haar rug bijv. is het wel verstandig om even de longen te laten checken.

Wanneer ze koorts heeft zou ik geeneens twijfelen maar zeker bellen.

Onze oudste heeft 8 weken aan 1 stuk doorgehoest!!! Ben natuurlijk tussentijds wel naar de dokter geweest… Ik zou gewoon even een afspraak maken om in ieder geval even naar de longen te laten luisteren… heb ik ook regelmatig gedaan in die 8 weken

Ik ben pas ook met mijn zoontje naar de dokter geweest, omdat hij weer 2 weken lang hoestte, en het ook niet minder werd. Enkele weken terug had hij het ook al. Zijn longetjes waren schoon, dus verder kan er niks aan gedaan worden. Nog een week later was het opeens weer over. Het kan bets een tijdje duren, zei de dokter.

Tja, je weet hoe het met Levy is. Als hij langer dan 2 dagen hoest, zit ik al bij de ka en altijd is hij dan benauwd.

Piept Melinda met in of bij het uitademen? Als ze piept bij het laatste stukje adem die ze uitblaast, dan toch even de ha naar laten kijken.

Verder moet je dus uitkijken met hoestsiroop e.d. Bij Levy mag ik het namelijk helemaal niet gebruiken. Meestal is het zo dat als je hoestsiroop geeft, meestal het slijm losmaakt. Bij Levy is dat ook het geval, alleen omdat bij hem het slijm wel los komt maar gelijk in zijn longen terrecht komt, mag ik het dus niet gebruiken.

Uien helpen alleen tegen een verstopte neus. Zo ook Luuf. Je hebt zelfs kan met Luuf dat je de luchtwegen nog meer irriteert en dat ze daardoor ook blijft hoesten. Hier dus ook geen Luuf voor Levy, hij heeft het al aan zijn luchtwegen.

Stomen is over het algemeen wel goed en kan weinig kwaad. Uitzonderingen daar gelaten.

Als je twijfelt zou ik gewoon morgen de ha bellen en voor je eigen geruststelling even naar haar longentjes laten luisteren. Kwaad kan het niet en misschien krijgt ze wel een ab-kuurtje omdat ze last heeft van de bovenste luchtwegen. Het zou zomaar kunnen hoor.

Melinda piept niet bij uitademen

Alleen als ze zo een hoestbui heeft

Als jij je er zorgen over maakt gewoon even bellen, dat kan nooit geen kwaad toch. Succes!

Als mijn kind een week zou hoesten zoals jij het omschrijft zou ik de huisarts even bellen.

Gewoon even om naar haar longen te luisteren.

idd als je het niet vertrouwd of er niet zeker op bent, gewoon bellen, beter een keer tevaak geluisterd met niks, dan wachten en dan wel iets!

ik ben altijd met hoesten, na twee weken bellen, maar moet erbij zeggen dat ze al een flink hoestverleden heeft, dus ben niet meer zo snel onder de indruk! maar onze ha zegt nog steeds, gewoon bellen als je het niet vertrouwd!

beterschap!

heb inderdaad ff gebeld…

Eeerst een 20 minuten geprobeerd er door te komen daaro

En kan nu morgenmiddag terecht om 14.20 :?

Maar goed beter een afspraak dan geen afspraak :slight_smile:

We zijn er weer van de HA

Longen klinken schoon, dus ze geven er niks voor ws een virus…

Kan wel paar weken aanhouden dat gehoest

Gelukkig maar dat het niets is :hug:

Beterschap met je meissie!