wanneer mouwen aan slaapzak

melinda slaapt nu in een combi sleeper zonder mouwen…

Ze slaapt met pyama aan…

Wanneer moeten die mouwen er eigenlijk aan, kan het zelf moeilijk inschatten eigenlijk :oops: :oops:

Ik heb ze er ook nog niet aan.

Zat al wel te denken om ze er deze week aan te doen.

Het is nu toch wel aardig koud.

Moet ze eerst even opzoeken :smiley:

oh ik heb ze er al een tijdje aan zitten in de nacht :angel:

overdag zonder mouwen

Hier nog geen m ouwen aan de winterslaapzak, denk wel dat dat eerdaags gebeurd

toevallig vandaag gedaan. maar hij ligt wel in zijn romper met lange mouwen verder niet.

Ik heb ze er ook al een tijdje aanzitten, ze heeft er al een flanellenpyama onder. En toch heeft ze het dan 's morgens nog wel eens koud…

Denk dat het belangrijk is om naar je kindje zelf te kijken. Onze dochter is nogal kouwelijk aangelegd en slaapt het hele jaar met mouwtjes. Ze slaapt nu zelfs al onder een dekbed omdat ze het koud had en we haar niet warm kregen. Achteraf bleek ze wel een koemelkallergie te hebben wat veel energie onttrok. Maar ze is gewoon erg snel koud en werd hier ook wakker van of ze sliep op haar buik met armen en benen onder haar om maar warm te worden. Zij gaf dit dus naar ons heel duidelijk aan dat ze het koud had.

succes met beslissen

Judith

Hier winterslaapzak met mouwen,pyama en dun dekbedje.

Slaap zelf ook in pyama en een winterdekbed tis erg koud nu.

Ligt ook aan de temperatuur van de kamer denk ik? Onze dochter slaapt ook al een poos met mouwen, maar we hebben enkel glas, en het is gewoon fris in haar kamer, bovendien houdt ze haar deken niet over zich heen als ze slaapt :roll:

Hier ook mouwen eraan (met pyjama), maar hij heeft geen deken.