wanneer luierbroekje?

ik vroeg me eigenlijk af wanneer je overgat van een gewone pamper, naar een pamperbroekje…

als je de reclame mag geloven is een broekje handiger zodra ze meer beegen. Nou sophie beweegt hier als een gek (lopen, klimmen, klauteren, kruipen. nou ja, zit eigenlijk geen minuut stil) maar heeft zon broekje dan ook echt meerwaarde? zo ja, welke dan?

ik vroeg me dat eigenlijk gewoon zomaar af :slight_smile:

een luierbroekje is m.i. alleen handig bij zindelijkheids training

Nee niet handiger dan luier, zeker niet beter. En veel duurder ook nog eens. Hier heb ik ze wel in de luiertas zitten voor als ik een keer makkelijk onderweg wil verschonen. Hoewel staand verschonen bij een meisje ook niet heel erg moeilijk is. Als ze blijft staan… :angel: :lol:

Wij zijn overgegaan naar een broekje, omdat de luiers te klein werden. Ze zijn verder alleen maar duurder en zie ik er het nut niet zo van in.



Groetjes,

Heleen

Ik vind het ook niet handig ik had een pak van iemand gekregen

Maar je moet echt alles uitdoen en even snel verschonen is t dan niet meer vind ik zelf :think:

nooit gebruikt!

@dyfaine wrote:

Ik vind het ook niet handig ik had een pak van iemand gekregen

Maar je moet echt alles uitdoen en even snel verschonen is t dan niet meer vind ik zelf :think:




mmm daar zit inderdaad iets in waar ik nog niet eens bij stil had gestaan!

ik vind ze verschrikkelijk

ze zijn dun en kunnen niks hebben

had ze gekregen van mijn moeder maar gebruik ze alleen bij uiterste nood

tygo heeft bij het minst geringste plasje een natte romper

ik ben ook helemaal van de toujours van de lidl

die hebben trouwens ook luierbroekjes zag ik…weet niet hoe die zijn

Dat helemaal uitkleden hoeft trouwens niet. Je kunt zo de zijkanten los scheuren (duurde bij mij ook even voordat ik dat door had… :wall: ). Scheelt weer wat werk :wink: .

@Heleentje wrote:

Dat helemaal uitkleden hoeft trouwens niet. Je kunt zo de zijkanten los scheuren (duurde bij mij ook even voordat ik dat door had… :wall: ). Scheelt weer wat werk :wink: .


Alleen bij het uittrekken toch? :think:

Ooo… ja… ik snap 'em…

Komt omdat wij ze alleen nog maar 's nachts nodig hebben :oops:

@Sis wrote:

@Heleentje wrote:
Dat helemaal uitkleden hoeft trouwens niet. Je kunt zo de zijkanten los scheuren (duurde bij mij ook even voordat ik dat door had… :wall: ). Scheelt weer wat werk :wink: .


Alleen bij het uittrekken toch? :think:




Ja idd bij het uitrekken, maar dan moet er ook weer een aan :mrgreen:

ik vind ze echt ideaal.

Quinten is 8 maand en gebruik ze al een tijdje hij kan gewoon niet stilliggen en deze kan ik staand aan trekken wat veel beter gaat ook houden ze bij hem snachts veel beter plas en ontlasting tegen sindsdien smorgens niet meer nat

@msbs wrote:

ik vind ze echt ideaal.

Quinten is 8 maand en gebruik ze al een tijdje hij kan gewoon niet stilliggen en deze kan ik staand aan trekken wat veel beter gaat ook houden ze bij hem snachts veel beter plas en ontlasting tegen sindsdien smorgens niet meer nat






Om die reden had ik ze voor Lev gekocht, Lev blijft namelijk niet liggen op het aankleedkussen :evil:

Maar goed, die dingen zijn in de kleinste maat nog veel te wijd voor hem, dus het is constant lekkage :sick: Heel fijn ook met poepluiers :thumbdown:

Dus maar weer over op de pampers :wink:

@lydia wrote:

@msbs wrote:
ik vind ze echt ideaal.

Quinten is 8 maand en gebruik ze al een tijdje hij kan gewoon niet stilliggen en deze kan ik staand aan trekken wat veel beter gaat ook houden ze bij hem snachts veel beter plas en ontlasting tegen sindsdien smorgens niet meer nat






Om die reden had ik ze voor Lev gekocht, Lev blijft namelijk niet liggen op het aankleedkussen :evil:

Maar goed, die dingen zijn in de kleinste maat nog veel te wijd voor hem, dus het is constant lekkage :sick: Heel fijn ook met poepluiers :thumbdown:

Dus maar weer over op de pampers :wink:


welke maat heeft je kindje want in duitsland hebben ze ook in maat 4

geen idee welke maat :oops: Van pampers heb ik 5.

Van broekjes weet ik niet meer wat ik gebruikte. En aangezien hij afvalt ipv aankomt denk ik niet dat het zin heeft.

Al vind ik het geen ramp om naar Meppen te rijden ofzo :angel:

mag ik vragen waar je woont?

wij gaan ook vaak naar meppen komen onze baby meubels ook weg bij baby1one ligt achter markkauf

staat onder mijn atavar 8)



Sis, Anna Sofie kon ik ook makkelijk staand verschonen met een gewone luier :thumbup:

Je moet even het truukje leren, dan gaat het vrij makkelijk.

@lydia wrote:

staat onder mijn atavar 8)



Sis, Anna Sofie kon ik ook makkelijk staand verschonen met een gewone luier :thumbup:

Je moet even het truukje leren, dan gaat het vrij makkelijk.


ik woon in veendam vroeger altijd in valthermond gewoond ben in emmen geboren





ik heb een zoontje is toch wat moeilijker staant verschonen met een normale luier.

met die luierbroekje is het wat makkelijker om zijn piemeltje goed te doen

Ik heb toevallig ook een pak luierbroekjes gekocht en zocht naar een topic als dit topic want vroeg me ook al af wanneer je die gebruikt. Mij leek het wel handig, nu met dat mooie weer veel buiten en schiet net zo makkelijk dan zo’n broekje aan als ze niet gepoept heeft haha! Ze vind t prachtig, want ze doet niks liever dan helpen met staand aankleden en voetjes in te stappen. Ik heb ze in maat 4+ geloof ik.