wanneer laatste fles eraf?

Hoi allemaal



Nena is nu bijna vier maanden en het gaat heel erg goed met haar (en met ons dus ook… )

Maar wat ik me af vroeg en van Demi niet meer weet… is wanneer de fles van 2300 uur vervalt? Gewoon nieuwsgierig!



groeten

muts

Bij ons was dat rond 4,5 maand en daarmee waren wij erg snel. Maar Hieke wilde 'm echt niet meer. :hand:

hier geef ik al een tijdje laaste fles niet meer!

ik denk dat hij een maand of 3,5 was!



En vroeg vind ik het noet hij gaf het zelf aan! Ik zou zeggen probeer het eens, en als je kleintje komt in de nacht dan weet je genoeg!



Hier komt hij ook nog sporadisch en dan geef ik hem een beetje water!



Hier slaapt hij van half 7 tot half 6!



succes meid!

Ehm… na 2 maanden (kind sliep gewoon lekker door :thumbup:)

Oh ik dacht dat wij vroeg waren… :lol: :lol:

hier ook met 2 en een halve maand…wessel sliep al snel door.

leeftijd weet ik niet meer, maar mischa wou hem niet meer. Ook vrij vroeg. Als ik hem wakker maakte werd ie boos en sloeg de fles weg… tja dan niet he :mrgreen:

Hoi!



vanaf ongeveer 5 maanden geven we Olivier geen “late voeding” meer. Hij leek er alleen maar onrustiger van te slapen de rest van de nacht (wij maakten hem er wakker voor). Dus we besloten eens te kijken wat er gebeurde als we hem geen flesje meer gaven om half 11 /11 uur. En: NIKS meneer sliep tot de volgende ochtend. Per toen dus geen laatste fles om die tijd meer gegeven!!



Succes!!



Groetjes, M-J

hmmm… gisteren ben ik in slaap gevallen op de bank en werd om 0200 uur wakker, geen fles gegeven dus om 22.30/23.00 uur.

Toch maar wel om 0200 uur voor de zekerheid.

Ze wordt er eigenlijk al sinds ze doorslaapt (met 6 weken) niet meer wakker voor. Nou ja, woensdag naar CB eens horen wat ze daar zeggen en anders zal ik het eens gewoon proberen.



gr

muts

Als je de laatste voeding niet meer geeft kom je toch op 4 voedingen…

Mag dat nu dan al?? :think:



Ik moet Boaz ook altijd wakker maken en vaak drinkt hij maar een klein beetje…

Jenna ook al een paar weken op 4 flessen, gaat heel goed! Op het CB vonden ze het vroeg, maar geen enkel probleem. Jenna dronk haar laatste wel goed leeg, alleen de flessen overdag heel slecht. Nu drinkt ze 4 flessen van 200 zo goed als leeg (laatste krijgt ze wel wat later, omdat ze zelf al aan de nacht begint na de fles van 16.30-17.30).