Ik heb nu telkens vochtige tepels. Kan het zijn dat mijn melkproductie nu al op gang komt? Is dat niet een beetje vroeg?
Wat is normaal? En wanneer kwam het bij jullie op gang?
dat kan zeker! Hier had ik dat ook… En met 17 weken zat ik vast aan de bh met slapen en aan de zoogcompressen! En nu nog steeds laat ik mijn melk erg snel los! De lk adviseerde mij tepeltraining, dat wil zeggen onder de douche koud warm koud warm etc water op je tepels!
In de eerste weken met voeden had ik zelfs zo dat als marlynn aan de eneborst dronk de andere zo’n 50ml weglekte… Ik wat dus met een maatbekertje onder de andere borst!
En nu is het helemaal goed gekomen!
Dus geen zorgen maken!
Gefeliciteerd met je zwangerschap
Of het de melkproductie al kan zijn dat weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet is dat je borsten in de zwangerschap een vettige substantie (vaak doorzichtig) maken en uitscheiden om de tepels spoepel te maken/houden wat de borstvoeding ten goede komt. Dat kan flink veel zijn.
Dankje voor de antwoorden! Daar kan ik wel wat mee. Ben gerust gesteld
hier was het echt melk, heb zelfs een paar keer de kolf erop gehad! Ik had 1x in de zoveel weken een soort van stuwing en dan moest de druk dr af! Na een paar keer zuigen/trekken was dit gevoel weg